Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Wednesday, 20 November 2013

Single Terbaru Azhael AF 2013 - Hentian Terakhir (lirik lagu)

Assalammualaikum, peace upon you.


Lirik lagu: Hentian Terakhir
Penyanyi: Azhael AF 2013
Ciptaan: Damian Mikhael


Hentian terakhir Hentian terakhir 
buat kita Sampai sini saja
Hentian terakhir Cinta yang akhir  
Hentian terakhir Cinta yang akhir  
Hentian terakhir Cinta yang akhir  
Hentian terakhir Cinta yang akhir

Mula manisnya perjalanan kita indah nya  
Pemandangan kau dan aku bersama-sama  
Landasan kita kukuh kasih kita utuh
Gelap kita sama Sekarang rasa terhuyung hayang  
Di dalam terowong panjang tiada hujung nya  
Ku rasa loya kau senyap saja bila di tanya

Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua
Ada jalan selesai kan
Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua  
Ada jalan selesai kan

Cinta yang akhir Hentian terakhir 
Cinta yang akhir Hentian terakhir 
Cinta yang akhir

oh sayang seribu sayang nya dulu kau ku sayang  
Sekarang hanya sekadar kawan  
Dulu bukanya sekarang

Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua  
Ada jalan selesai kan

Hentian terakhir Cinta yang akhir 
Hentian terakhir Cinta yang akhir 
Hentian terakhir Cinta yang akhir 
Hentian terakhir Cinta yang akhir

Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua  
Ada jalan selesai kan

9 comments:

  1. dah lama jugak tak berbicara tentang AF.. heee

    ReplyDelete
  2. tak berapa suka sgt lagu yg ni.. :)

    ReplyDelete
  3. Best lagu budak2 AF nie. Tp saya lebih suka lagu Faizul Sany . Besttt.. Huhu :)

    ReplyDelete
  4. KAK BUI X MINAT AZHAEL..HIKHIK..TP X DINAFIKAN SUARA MEREKA MMG BEST

    ReplyDelete
  5. tak pernah dgr lagi. aduhai ketinggalan zaman leeza nie.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.