Single Terbaru Azhael AF 2013 - Hentian Terakhir (lirik lagu) | Dunia sebenar Shida Single Terbaru Azhael AF 2013 - Hentian Terakhir (lirik lagu)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 20 November 2013

Single Terbaru Azhael AF 2013 - Hentian Terakhir (lirik lagu)

Assalammualaikum, peace upon you.


Lirik lagu: Hentian Terakhir
Penyanyi: Azhael AF 2013
Ciptaan: Damian Mikhael


Hentian terakhir Hentian terakhir 
buat kita Sampai sini saja
Hentian terakhir Cinta yang akhir  
Hentian terakhir Cinta yang akhir  
Hentian terakhir Cinta yang akhir  
Hentian terakhir Cinta yang akhir

Mula manisnya perjalanan kita indah nya  
Pemandangan kau dan aku bersama-sama  
Landasan kita kukuh kasih kita utuh
Gelap kita sama Sekarang rasa terhuyung hayang  
Di dalam terowong panjang tiada hujung nya  
Ku rasa loya kau senyap saja bila di tanya

Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua
Ada jalan selesai kan
Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua  
Ada jalan selesai kan

Cinta yang akhir Hentian terakhir 
Cinta yang akhir Hentian terakhir 
Cinta yang akhir

oh sayang seribu sayang nya dulu kau ku sayang  
Sekarang hanya sekadar kawan  
Dulu bukanya sekarang

Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua  
Ada jalan selesai kan

Hentian terakhir Cinta yang akhir 
Hentian terakhir Cinta yang akhir 
Hentian terakhir Cinta yang akhir 
Hentian terakhir Cinta yang akhir

Aku perlukan kamu berterus terang  
Ada kita tak biasa ku seorang   
Aku boleh terima penjelasan apa jua  
Ada jalan selesai kan

9 Jari Ohsem:

dEdEQ dE wIshEs said...

BESH GAK LAGU DIE EH . HEHEHE

zulhilmi tempoyak said...

dah lama jugak tak berbicara tentang AF.. heee

aisya said...

tak berapa suka sgt lagu yg ni.. :)

Cik Nur™ said...

best gak kan lagu ni.. :)

Aniq Bukhary said...

Best lagu budak2 AF nie. Tp saya lebih suka lagu Faizul Sany . Besttt.. Huhu :)

Azhafizah Md Nor said...

wah..peminat Af shida ni :)

Puan Bui Junaidi said...

KAK BUI X MINAT AZHAEL..HIKHIK..TP X DINAFIKAN SUARA MEREKA MMG BEST

Sally Yatiey said...

Besttt ;D

Leeza Dayasari said...

tak pernah dgr lagi. aduhai ketinggalan zaman leeza nie.