CPUV ke 74 dari Nuffnang | Pusat Pungutan Zakat | Dunia sebenar Shida CPUV ke 74 dari Nuffnang | Pusat Pungutan Zakat

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 7 December 2013

CPUV ke 74 dari Nuffnang | Pusat Pungutan Zakat

Assalamualaikum wbt, peace upon you.
Alhamdulillah dalam-dalam kesibukan pun dapat juga CPUV dari Nuffnang, dah lama juga shida tak update acc Nuffnang ni. Kali ni dapat BE ke 74 untuk tahun 2013. Alhamdulillah syukur walau pun tak banyak earning dia dan banyak cpuv yang dah credited sebab shida tak update tapi tetap berjalan. Terima kasih juga kepada kawan-kawan sebab sudi berkunjung walaupun shida belum lagi berkunjung kembali, sedih pula segan pun ada.Inshaa Allah shida akan kembali seperti biasa. Thanks Nuffnang untuk CPUV CAMPAIGN Pusat Pungutan Zakat.



13 Jari Ohsem:

ANa Ahmad said...

tahniah kak shida :)
murah rezeki hehe alhamdulillah :)

Marou Apple Hijau said...

Tahniah. Dah banyak cpuv masuk

JAMIL HASHIM said...

SALAM KAK SHIDA. TAHNIAH. HAPPY BLOGGER

Cik Nur™ said...

Murah rezeki Shida.. tahniah..!

ika zulkefli said...

wah bestkan dpt cpuv dri nuffnang..hehe

Kisah Si Dairy said...

tahniah shida...

Bahrain Ramlan said...

yang ke-74...tahniah!

Jay Ar said...

Tahniah, semoga rezeki akan terus melimpah ruah...

tiRia jeZsy said...

saya pun dah lama tak update kak tp be tetap maintain, zero.. btw. tahniah kak shida. rezeki tuh.. hehe

Nurul Faiz said...

tahniah shida. akak pon dapat. hehe.

deno said...

tahniah kak shida!^^

Ezad Skytech said...

hee...dapat jugak CPUV tu...CPUV Q3 prepaid tu bila la nak metered kan shida...da lama dok terperap kat situ...hee

Azhafizah Md Nor said...

Congrats shida..moga CPUV terus berkembang :)