Menang Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda oleh Blogger Mialina | Dunia sebenar Shida Menang Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda oleh Blogger Mialina

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 8 December 2013

Menang Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda oleh Blogger Mialina

Assalamualaikum wbt, peace upon you.
print screen dari blog kak mialiana.com

Alhamdulillah syukur dan tak sangka pula boleh menang dari GA kak mialiana.com ni, pilihan dari pihak oceanlife2u.com (pihak ephyra) lagi, terima kasih juga kepada pihak ephyra sebab sudi memilih blog shida sebagai pemenang dan juga peserta yang akan meneruskan cabaran selepas 30 hari menggunakan ephyra ni dan pencabar lain adalah dari tempat pertama dan kedua iaitu kawan-kawan blogger shida sendiri azhafizah.com dan kisahemasputih.com, tahniah ya korang :) so Inshaa Allah hope ada lah perubahan menggunakan Produk Ephyra ni nanti.


14 Jari Ohsem:

Emas Putih said...

Alhamdulillah :)

ANa Ahmad said...

tahniah kak shida... :)

deno said...

tahniah kak shida! :) alhamdulillah dneo pun ada menang tapi hadiah saguhati ^^

p/s: mcm mana mak kakshida sekarang? deno doakan mak shida agar cepat sembuh... insyaallah... :)

Ezad Skytech said...

wahh..tahniah Shida...rezeki tu...:D

tiRia jeZsy said...

tahniah.. :)

ima salsuzaima said...

Tahniah kak :)

Puan Ezy said...

tahniah! bestnye dpt adiah..

Sally Yatiey said...

Tahniah kak ;D

IntaNBerliaN said...

tahniha shida, murah rezeki :-)

Normi Nieza said...

tahniah shida

Diyana Hani said...

tahniah kak shida! jmpot join ya..http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/12/segmen-sahabat-selamanya-ii-by.html

Cik Nur™ said...

tahniah shida...

KorN said...

tahniah kak shida.

Azhafizah Md Nor said...

Congrats Shida :)