Wordless Wednesday | Ustaz Mohd Kazim Elias | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Ustaz Mohd Kazim Elias

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 11 December 2013

Wordless Wednesday | Ustaz Mohd Kazim Elias

Assalamualaikum wbt, peace upon you.
betul ke tidak katanya?? :)


13 Jari Ohsem:

Cik Nur™ said...

betul kata ustaz...soal anak pun, kalau boleh jgnlah tnya..sian mana2 pasangan yg belum ada ank...

Zara Nurhaidah said...

btol tu.. zara stuju

Sally Yatiey said...

Betul3 ;)

Azhafizah Md Nor said...

yerp..sentiasa doakan kawan² yang belum berkahwin moga² dipercepatkan dalam urusan perkhawinan:)

ANa Ahmad said...

betul tu, sesetengah masyarakat kalau di tanya bila nak kawen, diorang akan sensitif sikit bab-bab ni huhu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

=)

dalila said...

betul sis..
setengah org sensitive bende2 cmni..ramai je member yang sampai boikot wedding kwn lain sebab segan..nanti org mesti tanya

"kau bila lagi?"

azizah :) said...

betul.. setuju sangat!

Maria Firdz said...

betul la tu... sbb jodoh tu rhsia Allah... kita pun x tau nk jwb bila..

ros_reeza said...

yup, betul tu.. lebih baik dielakkan daripada bertanyakan soalan-soalan berbentuk sedemikian..

Nurul Faiz said...

sy pon setuju. belum ada jodoh lagi nak buat macam mana kan. apa pon, ustaz ni memang kelakar. suka tengok dia komen dalam Mimbar Pencetus Ummah.

ayut said...

:) setuju...

Nadia Johari said...

BETUL TU..JANGAN PATAHKAN SEMANGAT ORANG YANG TAK KETEMU JODOH LAGI