Wordless Wednesday | Ustaz Mohd Kazim Elias | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Ustaz Mohd Kazim Elias

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 11 December 2013

Wordless Wednesday | Ustaz Mohd Kazim Elias

Assalamualaikum wbt, peace upon you.
betul ke tidak katanya?? :)


13 Jari Ohsem:

Miss N™ said...

betul kata ustaz...soal anak pun, kalau boleh jgnlah tnya..sian mana2 pasangan yg belum ada ank...

Unknown said...

btol tu.. zara stuju

Unknown said...

Betul3 ;)

Azhafizah MN said...

yerp..sentiasa doakan kawan² yang belum berkahwin moga² dipercepatkan dalam urusan perkhawinan:)

Unknown said...

betul tu, sesetengah masyarakat kalau di tanya bila nak kawen, diorang akan sensitif sikit bab-bab ni huhu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

=)

dalila said...

betul sis..
setengah org sensitive bende2 cmni..ramai je member yang sampai boikot wedding kwn lain sebab segan..nanti org mesti tanya

"kau bila lagi?"

Unknown said...

betul.. setuju sangat!

Maria Firdz said...

betul la tu... sbb jodoh tu rhsia Allah... kita pun x tau nk jwb bila..

Cik Rose said...

yup, betul tu.. lebih baik dielakkan daripada bertanyakan soalan-soalan berbentuk sedemikian..

Dingdang said...

sy pon setuju. belum ada jodoh lagi nak buat macam mana kan. apa pon, ustaz ni memang kelakar. suka tengok dia komen dalam Mimbar Pencetus Ummah.

ayut said...

:) setuju...

Nadia Johari said...

BETUL TU..JANGAN PATAHKAN SEMANGAT ORANG YANG TAK KETEMU JODOH LAGI