2727 | Dunia sebenar Shida | Dunia sebenar Shida 2727 | Dunia sebenar Shida

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 6 January 2014

2727 | Dunia sebenar Shida

Assalamualaikum, peace upon you.
Tak sangka Fanpage Dunia sebenar Shida pun sambut birthday shida yang ke 27 :) semua terkejut..apa?? kak shida 27 dah?? laaa..ingat baru 22, ingat baru 23 ingat baru darjah 6 hahaha hat ni shida tambah sendiri :p Inshaa Allah dah berkahwin baru nampak matured kot. Eh sekarang pun matured cuma belum berkahwin hahaa ^_^ doa-doakan lah ye shida cepat dapat seru kearah mendirikan masjid ni :) orang kata tak baik lengah-lengah tapi shida lengah-lengah sebab banyak perkara yang penting nak buat dulu terutama duit nanti kahwin cepat-cepat hutang keliling pinggang pula kan, tak syok la gitu! orang lain cakap senang kahwin cepat tapi yang menanggung akibat selepas itu KAMI alahaii~! yang penting restu mak ayah dan doa kawan-kawan yang baik-baik buat shida dan dia ok, shida percaya pada jodoh dan takdir, jika dia diutuskan untuk shida, Inshaa Allah kami akan bersatu kelak :)


23 Jari Ohsem:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. selamat hari lahir. semoga sentiasa sihat dan sukses dalam hidup. wahh 2727 tu cantik nombornya. heeeeeeeeee :)

::azmina nordin:: said...

amin. semoga kak shida dipermudahkan segala urusan :D

Sally Yatiey said...

Cantik no.tu ;) hee

yang baik Ishak said...

wah... dah ramai penyokong tu... good luck!

zaza zehra said...

wah unik btl kena lak dgn umur shida.. :) moga terus suksess ya.. jodh xkemana... ia ttp ada...kan shida.. :)

TehaaNFM said...

taniah. and happy birthday again :)

Kisah Si Dairy said...

TAHNIAH SHIDA...CANTIK NO TU..EH..DAH TAU UMUR DAH...

Ahmad Zaki said...

Shidah tahun ni 27? Bukan main panggil sy adik. Sebaya rupanya kita. =)

ZH Blogger

Shark Kay said...

semoga tercapai hasrat dan impian shida tue..
amin.

aisya said...

ehem2.. tahniah kak shida..
semoga dipermudahkan segala urusan..

p/s : cepat2 kahwin.. ada lah geng kak jijah dan baby hakimi nanti.. :P

Mas Zull said...

assalamualaikum shida...selamat hari lahir n semoga jodoh tu x akan kemana2...:)

ANa Ahmad said...

wah 2727 tu.. lawa nombor hehe ;)
akak x lama dah tu setahun g kawin la tu amin hehe x sabar nak g perak makan nasi minyak hehe

diana said...

kebetulan ..heheh

Azhafizah Md Nor said...

semoga urusan shida dipermudahkan oleh Allah SWT..wahh cantik number tu shida..sempena 27 :)

Aminin said...

ahai tekejut juga nie..engat muda lagy..cewah awet muda katakan baru engat nak meng"ayat" hahaha.. Hurm dah bole kahwin dah ni.. mana taw rezeki anak nanti leh selesaikan utang yang keliling pinggang tu.. selamat melangkah ke alam lebey dewasa ^_^

NinaAz said...

Muda dari nina la ni. Hehe

Azwar Syuhada said...

Sanah Helwah kak Shida! Insyallah sampai seru, akak kawin jua..hehe.. xD

Sukma Haron said...

baru tahu umur Shida...hihi

azizah :) said...

ngam sangat gan usia shida!
moga di permudahkan segala urusan shida tahun ni..

shahdiana said...

tak sabar nak tunggu entry kawin shida & seterusnya entry baby....hehehhe

Nadia Johari said...

In Shaa Allah..akan sampai ke jinjang pelamin..cepat2 suh cik abang datang minang..hehe

shasha yacob said...

wah wah, marveless. hehe semoga cepat kawin kak shida :)

ayut said...

Wah..byk dh.mmg sambut skali la tu mkna ye..slmt ulangtahun shida.mofa murah rezeki shida slalu..murah jgk rezeki utk drikan masjid..amin...