D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik | Dunia sebenar Shida D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 27 January 2014

D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik

Assalamualaikum, peace upon you.
D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik salah satu produk keluaran Havarline Diamond Sdn Bhd yang mempunyai pelbagai khasiat dan ia juga satu makanan tambahan kesihatan dan supplemen kesihatan terbaik serta tambahan kolagen di dalam tubuh kita. D-Collagen nama produk yang menjadi sebutan masa kini salah satu hidangan yang sangat mudah dan cepat untuk disediakan (hanya shake-shake) berbanding produk-produk masa kini yang lebih kepada pil-pil kesihatan kan.  D-Collagen khas untuk penjagaan dalaman dan luaran wanita mahupun lelaki, ianya sesuai juga digunakan oleh semua peringkat umur. Seperti yang semua tahu produk-produk seperti ini tumbuh bagaikan cendawan dan kita sebagai individu berhak memilih produk yang betul-betul sesuai untuk kita dari menjaga keperibadian wanita sesuai juga untuk penjagaan kesihatan dalaman orang kata 2 in 1.

Dari penjagaan kulit D-Collagen juga membantu dari segi masalah sakit lutut, sengal sendi, resdung, alergic dan banyak lagi semua dalam 1 produk. Produk D-Collagen adalah HALAL serta mendapat kelulusan Jakim dan KKM. Bagaimana D-Collagen membantu? terdapat kandungan seperti pitera, bird nest, madu, sengkuang putih, ektract tomata, pic dan lemon serta banyak lagi bahan-bahan yang digunakan khusus untuk Anti Penuaan bagi wanita dan lelaki boleh juga dikatakan ubat penghilang parut serta ubat sendi dan tulang. Dengan pengambilan yang kosisten tanda-tanda penuaan dapat dikurangkan seperti parut-parut lama semakin pudar, kulit kusam tiada lagi, sakit-sakit sendi, mempercepatkan proses pemulihan sel kulit baru, melembap dan mencerahkan kulit secara alami, segar berseri, lebih anjal dan mulus pada masa yang singkat (seawal 7hari penggunaan yang konsisten). Harga untuk 1 jar D-Collagen adalah RM168 percuma shaker dan penghantaran!! Bagi korang yang ada Parent bermasalah dengan sendi dan tulang D-Collagen shida syorkan.


Kelebihan D-Collagen :

  • kulit putih berseri, pinkish dan berseri
  • anti aging menampakkan kulit sentiasa muda remaja
  • memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  • memelihara kelembapan kulit
  • menyokong baik pulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  • menguatkan otot dan tulang
  • membantu hati dalam proses detoksifikasi(buang toksin)
  • memelihara  kelenturan sendi
  • mengurangkan keradangan(inflammation)
  • memberi tenaga dan membantu pola tidur
  • memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf
  • mengecutkan, mengurangkan dari bengkak akibat jerawat yang teruk dan bernanah
  • mengecilkan pori-pori dan meghaluskan serta mencerahkan kulit
  • mengurangkan kesan parut jerawat, jeragat, stretch-mark di perut, peha, pinggul
  • mencerahkan kawasan yang tersembunyi seperti di celah ketiak, kelengkang,leher.

Kegunaan D-Collagen :
  • menghasilkan asid amino  penting seperti lysin,prolin dan glysin yang secara khusus diperlukan oleh tubuh untuk membina struktur tisu penyokong, dan untuk mengawal fungsi sel.
  • hydroxyprolin-memberi kekuatan dan keanjalan pada tisu penyokong dan tulang glisin 
  • melembapan kulit.
  • alanin, prolin  dan asparagin -menstabilkan struktur,melembap, menegang dan menganjalkan  kulit   lantas mengekalkan kulit cantik serta menghalang penuaan.
  • arginin -memudahkan  tidur nyenyak, menghasilkan pola tidur.
  • mengawal metabolisme tubuh dengan mencerna secara enzimatik.
  • melindungi tulang rawan pada sendi daripada enzim dan kerosakan oksidatif .
  • menegang,menganjal dan melembapkan kulit.
  • menampung air dalam tubuh.
  • meningkatkan penyerapan kalsium.
  • menguatkan salur darahh dan melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit
  • meningkatkan isyarat induksi
  • menghasilkan kualiti rambut dan kuku yang baik

Testimoni terbaik dari pengguna :
ada banyak lagi testimoni dari pengguna D-Collagen klik sini : TESTIMONIAL

  soalan-soalan lazim :
Jika ada penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, jantung atau penyakit kronik lain selamat di minum atau tidak?
D-Collagen selamat di minum.Ianya minuman nutrisi yang bebas kandungan gula dan bahan pengawet.Jika ragu dan bimbang akan tindak balas yang teruk, boleh mengurangkan dos pengambilan.

Adakah D-Collagen sesuai untuk ibu mengandung dan juga menyusukan anak?
Ya,ianya sesuai untuk ibu mengandung atau menyusukan anak kerana tiada kandungan yang berbahaya untuk bayi.Insyallah kulit baby akan jadi gebu dan halus bila di lahirkan.Kandungan seperti sarang burung, white yam,dan madu mempunyai protein dan khasiat yang tinggi.

Alahan Seafood atau resdung boleh mengambil D-Collagen?
Boleh. D-Collagen di formulasikan dari sumber akuatik ikan talapia dan sarang burung(walid) serta kandungan pitera dan buahan-buahan sangat sesuai untuk kesihatan dalaman dan memperbaiki struktur kulit menjadikan lebih cantik dan lembap.

Alhamdulillah seminggu sudah shida menggunakan D-Collagen ini, perubahan yang ketara shida dapat setelah seminggu menggunakan D-Collagen ini shida rasa lebih bertenaga! sebab setiap pagi shida minum D-Collagen ni dan diikuti sebelum masuk tidur. Untuk perubahan lain setakat ini muka kelihatan segar dari sebelumnya nak kata mulus baru seminggu sebab kulit shida agak sensitif, jadi lain orang lain perubahan yang dialaminya. Kulit muka shida pula sememangnya bermasalah dengan jerawat (terkawal) dan berminyak jadi dengan adanya D-Collagen ni Inshaa Allah akan membantu shida dalam mengatasi masalah kulit muka yang berjerawat dan warna yang tidak sekata dan berharap juga D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik ini dapat membantu shida dan juga rakan-rakan dalam menjaga kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran serta memberi impak yang sangat baik untuk tubuh kita. Siapa yang tak nak cantik kan?? semua nak kan! kalau nak pilihan ditangan korang!! D-Collagen seribu dalam satu kegunaan, tak lalu nak telan pil-pil kecantikan? D-Collagen kan ada, mudah!! sediakan air mengikut sukatan (150ml), masukkan setengah sudu D-Collagen tutup baik-baik dan shake-shake siap! tak sampai 5 minit dah boleh minum, semudah 1 2 3 menyediakan air minuman berkhasiat ini :) JOM ORDER!!

Untuk keterangan lebih lanjut :
Website : www.dcollagen.asia
Call (INA) 017-6833148 for order!!


16 Jari Ohsem:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. wahh banyak betul kolagen2 keluar skrg.. taktahu nak beli yang mana. hehhee

Normi Nieza said...

good sharing..:)

Azhafizah Md Nor said...

D-Collagen yang best! sedap dan kesannya bagus! saya sukakannya :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm2 ada skg kan..best2

Nurul Faiz said...

banyak jugak manfaatnya kan..
nak jugak try kalau ada duit lebih. hehe.

sheda ucu said...

sampai skunk sheda x brani nk minum apa2 jenih sumplement lagi.. huhu terlampau bnyak pun leh keliru hihi

syiela said...

bagus juga byk khasiat dia nnt blh k.syila cuba kan.. :)

syiela said...

bagus juga byk khasiat dia nnt blh k.syila cuba kan.. :)

noratini jaminon said...

2 in 1 ni bgus2 tq kak shida :)

yanie j said...

blhla yanie bg parent dorg ni jns ssh nk telan ubat kan..tq sharing kak.. :)

shasha yacob said...

sekarang banya supplement yang popular, xatau lah nak pilih mana. hihi

shasha yacob said...

blogwalking kat sini kak shida :)

Nisa Greennnpanda said...

mcm2 produk skrg ye~...

Mimi Azirah said...

mcm mcm skang produk yg ada kan...akak minum ephyra jela...so far nih sesuai utk akak

Nurul Shuhada said...

Hanya setengah scope kan? Tapi warna xsama seperti dlm gmbr pon..

Amalia Ghazali said...

Kl parkinson leh ok x?