Virus Demam | Dunia sebenar Shida Virus Demam

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 25 January 2014

Virus Demam

Assalammualaikum, peace upon you.
Hari ni hari yang meletihkan, hari sabtu paling shida tak suka sebab tak ada masa nak mengadap blog, kerja dari pagi sampai petang. Dah letih bekerja mesti shida nak berehat nak tidur, lagi-lagi kalau lepas mandi solat terus lena dekat katil kesayangan tu. Badan baru baik demam kan lemau dia masih ada terasa, batuk-batuk sikit, mulut kelat. Sampai rasa nak minum air hangat tiap masa baru tekak lega. Orang sakit memang macam ni kan huhuu sabar jelah! Ni pula adik-adik dah tersangkut demam juga tapi semua terkawal yang paling teruk shida demam sampai cucuk punggung heheee Adik-adik makan ubat setel hehee :) Shida jarang nak sakit-sakit tapi bila sakit NAYAA.. Musim sekarang ni ramai sangat yang demam Virus Demam tengah melanda sekarang ni so kena jaga kesihatan baik-baik ok :)


13 Jari Ohsem:

Ahmad Muhibbuddin Zamani Mohammad said...

take care shida... mmg skrg musim penyakit merebak.. zam batuk dh lama.. kejap2 ok, kejap2 xok

yang baik Ishak said...

semoga shida cepat pulih... sabar dan banyakkan rehat yer

Nurul Faiz said...

a'ah kan shida. sekarang ni tgh musim demam. akak aritu pon nyaris demam. badan dah seram sejuk cepat2 mkn panadol :)

cepat sihat yer shida...

Ainim Suju said...

Take care Shida..get well soon

Bahrain Ramlan said...

semoga sihat selalu :)

shasha yacob said...

memang dah musim nih kak shida. keno lah jago kesihatan. semoga cepat semua yaa

ayut said...

Moga shida dan family sihat sepenuhnya....mmg skrg dmam rmai..cuaca xmenentu skrg ni..

azizah :) said...

shida.. jaga diri yer..makn ubat2 doc bgi..jgn lupa air masak banyak2 minum

Azhafizah Md Nor said...

bila sakit,rehat secukupnya dan jangan skip makan ubat tau..take care shida :)

deno said...

sama kita kakshida....

deno said...

get well soon akak :)

yanie j said...

take care kak :)

Maria Firdz said...

Mga cpat smbuh..