5 Finalis Maharaja Lawak Mega 2013 | Dunia sebenar Shida 5 Finalis Maharaja Lawak Mega 2013

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 1 February 2014

5 Finalis Maharaja Lawak Mega 2013

Assalammualaikum, peace upon you.
5 Finalis Maharaja Lawak Mega 2013 telah pun kita ketahui, shida juga ikuti juga perkembangan pelawak-pelawak Malaysia yang kini melonjak naik dalam arena hiburan. Komedi siapa yang tak suka kan, shida sendiri suka dengan lawak jenaka atau komedi yang ditonjolkan oleh para pelawak malaysia kita dalam Maharaja Lawak Mega 2013. Tengok juga live semalam dekat astro semua menghiburkan hati, lagi-lagi Jambu, Shiro dan Bocey ini antara peserta kegemaran shida. Bagaimana dengan korang? 5 finalis telah kita ketahui Shiro, Jambu, Sepahtu, Bocey dan Nabil mereka semua mara ke FINAL nanti. Sama-sama kita nantikan Siapa yang bakal menjadi JUARA MAHARAJA LAWAK MEGA 2013.
Pelawak mana bakal menjadi juara dalam Maharaja Lawak Mega 2013??



11 Jari Ohsem:

Maria Firdz said...

Wah.. Berdebar la plak tggu final.ni.. Mmg hebat semua finalis ni...

baby comel said...

Kita suka Shiro, Bocey ngan Sepahtuuuuu... hehehe, tahniah utk depa semua =)

Cik Nur™ said...

tahniah buat mereka..!

sapelah agaknya jadi juarakan.. :)

Aniq Bukhary said...

Nak tgk jambu menang,, Berapa kali dah mauk final tp menang2 :)

zaza zehra said...

zaza xpernah tgk mhrjalawak ni...tp tetap sokong setiap pserta.. :)

cci said...

err..ermrmm... nabil patut kuar.. hohoh

Sukma Haron said...

Shiro menjadi pilihan...

Azhafizah Md Nor said...

semua terbaik ni..lawak²

Nadia Johari said...

nad pun suka bocey..hehe..makin lawak diaorang ni

azizah :) said...

tak dapat tengok pon..xde astro..hukhuk

shasha yacob said...

Shirooooo x)