Spontaneous Thursday | Ustaz Azhar Idrus (UAI) | Dunia sebenar Shida Spontaneous Thursday | Ustaz Azhar Idrus (UAI)

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Thursday, 6 February 2014

Spontaneous Thursday | Ustaz Azhar Idrus (UAI)

Assalamualaikum, peace upon you.
ingat tu orang perempuan semua hehee ^_^


click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

23 Jari Ohsem:

kisah si dairy said...

haha...betul tu shida..

nabila biela said...

aishh...macam saya je tuh...ahahaha

IntaNBerliaN said...

hihii betoi2..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. hehe. suami pun selalu pesan camni kat kita.

Cik Itah said...

salam. sy tak pandai masak tapi sy rajin belajar memasak cuma setiap kali sy masak mesti tak sedap huhuuhuhu

AM said...

Hahaha! Betul tue! Kalau rajin masak, lama-lama nanti mesti pandai masak. :D

Unknown said...

Betul2.. janji jangan malas je.. haha ;D

Unknown said...

hehehe sebab kalau rajin masak dia akan cuba masak untuk suaminya..hehe

Diana Rashid said...

macam akak la..tak pandai masak tapi rajin..heheh

Miss N™ said...

bila rajin, lama2 jadi sedaplah masakan tu. :)

Unknown said...

kalau ikutkan . aku nih takut dengan minyak yang percik kalau kita masak ikan tu. tapi aku rajin masak maggi. ihihi

Maria Firdz said...

Betullah tu.. Dr rajin tu jadi pndai nnt...

Akak Kembang said...

tak sedap boleh adjust..hehehe

Unknown said...

hahah.. btol ! ^^

Mimie said...

hahaha...betul ckp uai..setuju sgt...x reti masak kalo selalu kerap ke dapur n rajin usaha nak masak in shaa Allah akan reti masak

Sukma said...

setuju tu kena rajin....

Aimacomel said...

betoi, betul tu shida. janji rajin dan ada kemahuan =)

Azhafizah MN said...

Rajin tu yang penting :)

Zaza Iman said...

ahahha..mcm zaza pun ye ^_^

Linda said...

Salam ukhwah...saya follow sini ;)

Nadia Johari said...

alahai..kalau suami nak makan mcm mn..hehe

Solehah Shamsuddin said...

hehe betul tu apa yg dibagitau. Nt klu rajin masak, boleh jadi pandai masak jgk suatu hari nt

ayut said...

Haha.ok noted..ap jd hasilnya blkg cite la ni kan mkne ye :p