Wordless Wednesday | Botol Air Serbaguna | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Botol Air Serbaguna

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 12 March 2014

Wordless Wednesday | Botol Air Serbaguna

Assalammualaikum, peace upon you.
kreatif kan? :)


23 Jari Ohsem:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. wahh kreatif gila. menarik sangat. takyah membazir beli kat kedai. hhehee. sheila singgah dan klik tabung nuff shida ~~~

Sya Mimie said...

kreatifnya...

Sheila Salim said...

lupa nak tanya, perasan tak widget tabber buat hal? dah ramai blogger sheila perasan. adehh. kenapa ekkk?

Azhafizah Md Nor said...

kreatif sangat..good idea guna barang terpakai.

Hana Jalil said...

Terbaik lah.. kreatif gila *thumbs up*

Mohd Ghazali Abdullah said...

Kreatif nya..boleh tiru

Deq's Qienz said...

macam shida juga y sgt kraetipppp..tenkiu shida..

Sally Yatiey said...

Kreatifnya! ;D

Kisah Si Dairy said...

kreatif betul diorang nie kan..

Sukma Haron said...

memang ohsem....sapa yang ada jual bekas tu...?

shasha yacob said...

kretif sungguuh hehehe

Akeyla Azmi said...

eh eh eh bestnyaaaaaaaaaaaa <333

diana said...

gam apa ye yang kuat lekat ??nak try la..

Aisya A. said...

bagus juga mcm ni. guna semula lebih baik dr jd bahan buangan. hehe

dalila said...

cantikk..kreatiff..
berguna jgk kan bahan terpakai ni..

azizah :) said...

wow.. kreatiflah.. sape yg pandai menjahit tu boleh buat ni..

Nurul Huda Ishak said...

memang kreatif dan berbaloi

Ezad Skytech said...

tak pernah terfikir pun nak buat macam ni...kreatif2 !! :D

Nadia Johari said...

keatif sgt..jimat mcm ni..takyah belikan anak2 pensil box yang mahal tu..haha

Maria Firdz said...

Mmg mudah jika kreatif kn..

Normi Nieza said...

kreatif..:)

siti azurah said...

kreatif daripada bahan kitar semula ..

ayut said...

Haaa..ada2x.aritu ada nmpk kat fb..hihi