Wordless Wednesday | Botol Air Serbaguna | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Botol Air Serbaguna

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 12 March 2014

Wordless Wednesday | Botol Air Serbaguna

Assalammualaikum, peace upon you.
kreatif kan? :)


23 Jari Ohsem:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. wahh kreatif gila. menarik sangat. takyah membazir beli kat kedai. hhehee. sheila singgah dan klik tabung nuff shida ~~~

Syamimi Saad said...

kreatifnya...

Sheila Salim said...

lupa nak tanya, perasan tak widget tabber buat hal? dah ramai blogger sheila perasan. adehh. kenapa ekkk?

Azhafizah MN said...

kreatif sangat..good idea guna barang terpakai.

hana said...

Terbaik lah.. kreatif gila *thumbs up*

KM7 said...

Kreatif nya..boleh tiru

Deq's Qienz said...

macam shida juga y sgt kraetipppp..tenkiu shida..

Unknown said...

Kreatifnya! ;D

kisah si dairy said...

kreatif betul diorang nie kan..

Sukma said...

memang ohsem....sapa yang ada jual bekas tu...?

Unknown said...

kretif sungguuh hehehe

Aqilah Azmi said...

eh eh eh bestnyaaaaaaaaaaaa <333

Diana Rashid said...

gam apa ye yang kuat lekat ??nak try la..

Unknown said...

bagus juga mcm ni. guna semula lebih baik dr jd bahan buangan. hehe

dalila said...

cantikk..kreatiff..
berguna jgk kan bahan terpakai ni..

Unknown said...

wow.. kreatiflah.. sape yg pandai menjahit tu boleh buat ni..

Unknown said...

memang kreatif dan berbaloi

Ezad Skytech said...

tak pernah terfikir pun nak buat macam ni...kreatif2 !! :D

Nadia Johari said...

keatif sgt..jimat mcm ni..takyah belikan anak2 pensil box yang mahal tu..haha

Maria Firdz said...

Mmg mudah jika kreatif kn..

Cik Nor said...

kreatif..:)

Azurah said...

kreatif daripada bahan kitar semula ..

ayut said...

Haaa..ada2x.aritu ada nmpk kat fb..hihi