Wordless Wednesday | pada suatu hari ditandas awam... | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | pada suatu hari ditandas awam...

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 2 April 2014

Wordless Wednesday | pada suatu hari ditandas awam...

Assalamualaikum, peace upon you.
hahaaa sila baca dengan nada orang india berbahasa melayu hehee :3


19 Jari Ohsem:

Normi Nieza said...

haha..:)

Mek Onie said...

bunyi bangla pun ada..tendas yewammmmm,haha...senget..hai shidaaaaa,lamaaaaaaa tak kesini,hehe

Farah Waheda Wahid said...

adoilah haiii, tak mampu nak baca dalam bahasa melayu, dalam tonasi suara itu jugak yang farah baca shida...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. haha lucu tengok! sheila singgah menabung ford sini~~~

Azhafizah Md Nor said...

Abg Lah punye kije

Sally Yatiey said...

Hahahhaha! ;D

Ayu Zan said...

ahahahhaha..

diana said...

tegang urat2 leher nak membaca nye..hahahah

Huny eda said...

ahahah...sekali di bca macam bangla pun ada..hahha

Solehah Shamsuddin said...

Ayoyo, hancur terus bahasanya. haha

NurainSuperr said...

haha lawak !

Ezad Skytech said...

HAHA...agak2 orang mana yang menulis ni...hee

Akeyla Azmi said...

tendas yewaaam hahahahaha
lawak betul lah hahaha thanks share ni kak shidaaaa hihihihi

Ida Yuni said...

hehe...lucu plak bunyinya..=)
Nwawy, jom support GA ida..
http://kisahkita-story.blogspot.com/2014/04/simple-1st-giveaway-blog-kisah-kita.html

Maria Firdz said...

Kita baca pun dh jadi mcm dia gak la. Hehe

Sukma Haron said...

Rosak bahasa...

azizah :) said...

Hahaha habislah bahasa camni

Nadia Johari said...

lidah dh tergeliat2 nak baca

Sya Mimie said...

Aduhai.. Ni klau nk memerut pun dan gelak dulu..