Wordless Wednesday | pada suatu hari ditandas awam... | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | pada suatu hari ditandas awam...

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 2 April 2014

Wordless Wednesday | pada suatu hari ditandas awam...

Assalamualaikum, peace upon you.
hahaaa sila baca dengan nada orang india berbahasa melayu hehee :3


click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

19 Jari Ohsem:

Cik Nor said...

haha..:)

Mek Onie said...

bunyi bangla pun ada..tendas yewammmmm,haha...senget..hai shidaaaaa,lamaaaaaaa tak kesini,hehe

Farah Waheda Wahid said...

adoilah haiii, tak mampu nak baca dalam bahasa melayu, dalam tonasi suara itu jugak yang farah baca shida...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. haha lucu tengok! sheila singgah menabung ford sini~~~

Azhafizah MN said...

Abg Lah punye kije

Unknown said...

Hahahhaha! ;D

Unknown said...

ahahahhaha..

Diana Rashid said...

tegang urat2 leher nak membaca nye..hahahah

Unknown said...

ahahah...sekali di bca macam bangla pun ada..hahha

Solehah Shamsuddin said...

Ayoyo, hancur terus bahasanya. haha

nurains said...

haha lawak !

Ezad Skytech said...

HAHA...agak2 orang mana yang menulis ni...hee

Aqilah Azmi said...

tendas yewaaam hahahahaha
lawak betul lah hahaha thanks share ni kak shidaaaa hihihihi

Ida Yuni said...

hehe...lucu plak bunyinya..=)
Nwawy, jom support GA ida..
http://kisahkita-story.blogspot.com/2014/04/simple-1st-giveaway-blog-kisah-kita.html

Maria Firdz said...

Kita baca pun dh jadi mcm dia gak la. Hehe

Sukma said...

Rosak bahasa...

Unknown said...

Hahaha habislah bahasa camni

Nadia Johari said...

lidah dh tergeliat2 nak baca

Syamimi Saad said...

Aduhai.. Ni klau nk memerut pun dan gelak dulu..