Wordless Wednesday | Pakai jam di tangan kiri | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Pakai jam di tangan kiri

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 7 May 2014

Wordless Wednesday | Pakai jam di tangan kiri

Assalamualaikum, peace upon you.
shida si pemakai jam tangan sebelah kiri, ada beberapa yang betul hehee :)

19 Jari Ohsem:

Aqilah Azmi said...

qila pun hikhik

kisah si dairy said...

Ada yang betul la....:)

Aneez Jaafar said...

sama la kita... a ah ada yg betulnye.. :) lgpun, kalau pakai jam kat tangan kanan rasa berat nak buat kerja. heee-

Azhafizah MN said...

ohh ye ke..fiza pkai tangan kanan lak :)

dalila said...

same la..sy pun tgn kiri jugak..haah..mcm ade yg terkena je..hihi

Unknown said...

Hehehe setuju tu sbb jijah pon pkai tgn kiri

Tie HT said...

saya pun dulu suka pakai jam tangan kiri, tapi sekarang dah belajar2 pakai belah kanan :)

Unknown said...

k.sab pn pkai tgan kiri hehee..

Unknown said...

k.sab pn pkai tgan kiri hehee..

YANG UNIQUE™ said...

yanie dua2 belah pun pkai kak heheee kalau belah kiri bbrpa yg sama hihii..

YANG UNIQUE™ said...

yanie dua2 belah pun pkai kak heheee kalau belah kiri bbrpa yg sama hihii..

Unknown said...

Tak suka pakai jam tangan ;) Kecuali waktu sekolah dulu je..

mummyriena said...

sama hehee..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hancurkan bnda2 tu tak..huhu

Maria Firdz said...

Kekok pakai jam tgn kanan.. Rasa mengganggu nk buat keje...

Mimie said...

Samala akak

Sukma said...

oh ye ker....?

NEEZA said...

Neeza pun pakai jam tangan dekat kiri walaupun Neeza kidal, Neeza suka pakai dekat tangan kiri sebab bila pakai dekat tangan kanan, rasa tangan kanan lagi besar. (permainan psikologi) hahahaha

Syamimi Saad said...

Sy pun pkai jam di tgn kiri.. :)