Wordless Wednesday | Pakai jam di tangan kiri | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Pakai jam di tangan kiri

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 7 May 2014

Wordless Wednesday | Pakai jam di tangan kiri

Assalamualaikum, peace upon you.
shida si pemakai jam tangan sebelah kiri, ada beberapa yang betul hehee :)

19 Jari Ohsem:

Aqilah Azmi said...

qila pun hikhik

Kisah Si Dairy said...

Ada yang betul la....:)

aneezjaafar said...

sama la kita... a ah ada yg betulnye.. :) lgpun, kalau pakai jam kat tangan kanan rasa berat nak buat kerja. heee-

Azhafizah Md Nor said...

ohh ye ke..fiza pkai tangan kanan lak :)

dalila said...

same la..sy pun tgn kiri jugak..haah..mcm ade yg terkena je..hihi

azizah :) said...

Hehehe setuju tu sbb jijah pon pkai tgn kiri

Tihara said...

saya pun dulu suka pakai jam tangan kiri, tapi sekarang dah belajar2 pakai belah kanan :)

sabrina rafiee said...

k.sab pn pkai tgan kiri hehee..

sabrina rafiee said...

k.sab pn pkai tgan kiri hehee..

yanie j said...

yanie dua2 belah pun pkai kak heheee kalau belah kiri bbrpa yg sama hihii..

yanie j said...

yanie dua2 belah pun pkai kak heheee kalau belah kiri bbrpa yg sama hihii..

Sally Yatiey said...

Tak suka pakai jam tangan ;) Kecuali waktu sekolah dulu je..

mummyriena said...

sama hehee..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hancurkan bnda2 tu tak..huhu

Maria Firdz said...

Kekok pakai jam tgn kanan.. Rasa mengganggu nk buat keje...

Mimi Azirah said...

Samala akak

Sukma Haron said...

oh ye ker....?

Haneeza Mohamad said...

Neeza pun pakai jam tangan dekat kiri walaupun Neeza kidal, Neeza suka pakai dekat tangan kiri sebab bila pakai dekat tangan kanan, rasa tangan kanan lagi besar. (permainan psikologi) hahahaha

Sya Mimie said...

Sy pun pkai jam di tgn kiri.. :)