Wordless Wednesday | Renew domain untuk ke 2 tahun :) | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Renew domain untuk ke 2 tahun :)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 2 July 2014

Wordless Wednesday | Renew domain untuk ke 2 tahun :)

Assalammualaikum, peace upon you.
servis dari NetKL tak pernah mengecewakan :) shida dah renew, korang bila lagi??


16 Jari Ohsem:

ANa Ahmad said...

wah.. teringin rasanya nak ada domain sendiri..
tapi nanti dulu lah huhu

Sally Samsaiman said...

Belum rasa nak pakai domain..hehehe

Azhafizah Md Nor said...

fiza dah renew bulan march hari tu..dah renew lega skit kan :)

Kisah Si Dairy said...

senang hati dah renew untuk dua tahun..akak belum lagi...

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...duniashida,

tahniah moga domain anda ini lebih dikenali ramai. Sukses berblog .Amin..

mselim3

Mrs Velentine said...

wah dah dua tahun dah guna domain yer

Maria Firdz said...

Belum terpikir nkpkai yg sendiri..

azizah :) said...

jijah baru berjinak2 dgn domain..hihihi

Mimi Azirah said...

shida kalo gune dot com.nih efek follower atau blogliat x??sbln brape rm??leh bg akak details psl nih..mcm nk tkar domain tp xclear

Mimi Azirah said...

Shida lepad tuh nak tny lg kalo tukar domain dot com efek x follower kalo diorg nak terjah blig kite..mksd akak diorg dh biase klik je trus gi blig akak..kalo tkar domain xde mslh ke...

Sukma Haron said...

menarik ....ingat nak guna netkl.....

Sya Mimie said...

Blm lagi smpai tahap nk guna domain sendiri.. Hihi
Tahniah shida.. Moga terus maju.. :)

Akif Imtiyaz said...

Alhamdulillah ..

Nisa Greennnpanda said...

sy xde pluang lg nk wat domain...huhu~...

ros_reeza said...

tahniah.. Ros masih tiada domain sendiri.. macam nak jugak. tapi, kena cari maklumat betul2 dulu :)

Haneeza Mohamad said...

wah, kita samalah, under hosting company yg sama, neeza pun domain dari netkl ni