Wordless Wednesday | Renew domain untuk ke 2 tahun :) | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Renew domain untuk ke 2 tahun :)

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 2 July 2014

Wordless Wednesday | Renew domain untuk ke 2 tahun :)

Assalammualaikum, peace upon you.
servis dari NetKL tak pernah mengecewakan :) shida dah renew, korang bila lagi??


16 Jari Ohsem:

Unknown said...

wah.. teringin rasanya nak ada domain sendiri..
tapi nanti dulu lah huhu

Sally Samsaiman said...

Belum rasa nak pakai domain..hehehe

Azhafizah MN said...

fiza dah renew bulan march hari tu..dah renew lega skit kan :)

kisah si dairy said...

senang hati dah renew untuk dua tahun..akak belum lagi...

mselim3 said...

Assalammualaikum...duniashida,

tahniah moga domain anda ini lebih dikenali ramai. Sukses berblog .Amin..

mselim3

Mrs Velentine said...

wah dah dua tahun dah guna domain yer

Maria Firdz said...

Belum terpikir nkpkai yg sendiri..

Unknown said...

jijah baru berjinak2 dgn domain..hihihi

Mimie said...

shida kalo gune dot com.nih efek follower atau blogliat x??sbln brape rm??leh bg akak details psl nih..mcm nk tkar domain tp xclear

Mimie said...

Shida lepad tuh nak tny lg kalo tukar domain dot com efek x follower kalo diorg nak terjah blig kite..mksd akak diorg dh biase klik je trus gi blig akak..kalo tkar domain xde mslh ke...

Sukma said...

menarik ....ingat nak guna netkl.....

Syamimi Saad said...

Blm lagi smpai tahap nk guna domain sendiri.. Hihi
Tahniah shida.. Moga terus maju.. :)

Lya Akif Imtiyaz said...

Alhamdulillah ..

Nisa Greennnpanda said...

sy xde pluang lg nk wat domain...huhu~...

Cik Rose said...

tahniah.. Ros masih tiada domain sendiri.. macam nak jugak. tapi, kena cari maklumat betul2 dulu :)

NEEZA said...

wah, kita samalah, under hosting company yg sama, neeza pun domain dari netkl ni