Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday | Dunia sebenar Shida Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 24 September 2014

Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday

Assalammualaikum, peace upon you.
Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday


25 Jari Ohsem:

Mila Hilas said...

amboii snake pn posing

deno said...

Fuh memang berani... Kalau deno dekat pun takut

Siti Aisya Ibrahim said...

wahhh, kite tengok gambar ni, terus jadi speechless....ahahha :D

Chot said...

Pehhhh...bia betul...

Mrs Velentine said...

mak ai kembang bulu roma

Harith Iskandar said...

wuyoooooo giler lah...berani betul huhuhuhuhuhu :/

azizah :) said...

pehhhh tak berbisa atau patuk org ke.. seriau tengok.. takutt ooo

siti zawiah said...

fuyoo..memang berani ni..

Diana Rashid said...

gambar betul ke tu..ke edit..tapi macam gambar betul..kalau akak lari siap demam lagi..hahah

Azhafizah Md Nor said...

betul betul berani dia ni..kalau fiza dari jauh nampak dah lari..

Afiqah said...

hebakkk gilaa :D

Siti Rohaida Yusof said...

uiii..dasyatnya

musfirah ahmad said...

Dye bela ulaq nih kot

Zana Hassan said...

Uikkk..seram!!

Sekali dia patah balik menghala ke ke dpn dia x naya ..erkkk...

miminadam said...

mak aihh ! ini kalau kena patuk. tak sia sia jee perempuan tuu

caliph shuriken said...

uiiiiii.. selfie level tinggi ni ^^

Sally Yatiey said...

Berani! ;)

Akif Imtiyaz said...

Huhuhu beraninya ..tapi nak tanya jugak ni betul ke dah edit ni huhuhu.kalu betul la ..aduss mmg berani tahap gaban la dia nie,.

zaza zehra said...

uwaaa.....seram tgk...besaq nya ular...

Kiz MySelf said...

Haha...ngeri dan geli..cabutt

Azwar Syuhada said...

Ngeri tengoknya..

ros_reeza said...

memang berani sungguh!

Sya Mimie said...

Biar betul..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Mashaallah beraninya!
Dia tau x tu python?
Poisonous snake.. Erkk..
(drshikinzainal.blogspot.com)

Sukma Haron said...

ish...ye ker ni....