Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday | Dunia sebenar Shida Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 24 September 2014

Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday

Assalammualaikum, peace upon you.
Berani betul perempuan ni!! #wordlesswednesday


click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

25 Jari Ohsem:

mila said...

amboii snake pn posing

Dayang Deno said...

Fuh memang berani... Kalau deno dekat pun takut

Siti Aisya Ibrahim said...

wahhh, kite tengok gambar ni, terus jadi speechless....ahahha :D

Chot said...

Pehhhh...bia betul...

Mrs Velentine said...

mak ai kembang bulu roma

Unknown said...

wuyoooooo giler lah...berani betul huhuhuhuhuhu :/

Unknown said...

pehhhh tak berbisa atau patuk org ke.. seriau tengok.. takutt ooo

Unknown said...

fuyoo..memang berani ni..

Diana Rashid said...

gambar betul ke tu..ke edit..tapi macam gambar betul..kalau akak lari siap demam lagi..hahah

Azhafizah MN said...

betul betul berani dia ni..kalau fiza dari jauh nampak dah lari..

Afiqah said...

hebakkk gilaa :D

kisah si dairy said...

uiii..dasyatnya

MusfirahAhmad said...

Dye bela ulaq nih kot

Milobenikattepi said...

Uikkk..seram!!

Sekali dia patah balik menghala ke ke dpn dia x naya ..erkkk...

Mimin Adam said...

mak aihh ! ini kalau kena patuk. tak sia sia jee perempuan tuu

caliph shuriken said...

uiiiiii.. selfie level tinggi ni ^^

Unknown said...

Berani! ;)

Lya Akif Imtiyaz said...

Huhuhu beraninya ..tapi nak tanya jugak ni betul ke dah edit ni huhuhu.kalu betul la ..aduss mmg berani tahap gaban la dia nie,.

Zaza Iman said...

uwaaa.....seram tgk...besaq nya ular...

kizmyself said...

Haha...ngeri dan geli..cabutt

Azwar Syuhada said...

Ngeri tengoknya..

Cik Rose said...

memang berani sungguh!

Syamimi Saad said...

Biar betul..

drshikinzainal @ ekin said...

Mashaallah beraninya!
Dia tau x tu python?
Poisonous snake.. Erkk..
(drshikinzainal.blogspot.com)

Sukma said...

ish...ye ker ni....