Cpuv Campaign dari Nuffnang yang ke 116 | Sime Darby LPGA 2014 | Dunia sebenar Shida Cpuv Campaign dari Nuffnang yang ke 116 | Sime Darby LPGA 2014

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 30 September 2014

Cpuv Campaign dari Nuffnang yang ke 116 | Sime Darby LPGA 2014

Assalammualaikum, pece upon you.
Cpuv Campaign dari Nuffnang yang ke 116 | Sime Darby LPGA 2014 | Pejam celik pejam celik dah 116 cpuv terkumpul setakat ini. Masa bulan july tak silap baru je cukup 100 cpuv selama 4tahun berkecimpung dalam arena blog ni. Dulu tak tahu pun pasal BE atau Cpuv ni. Tak tahu pun wujudnya benda alah ni sebenarnya hehee tapi kan bila dah tahu bertambah semangat nak berbloging ni :) Teringin nak earning mencecah sekali cashout sehingga 1k pun jadi lah hehee ^_^ tapi termamat lah susah paling-paling pun 3 ratus shida dah cashout dah. Penat menunggu 1k wujud dalam earning tu hehee ^_^ lagi pun nak cecah sampai 1k bukan kot untuk blog picisan ni :) tah berapa tahun nak tunggu kan hehe tapi tak mustahil bagi Blogger Otai atau lama kak Redmummy (redmummy.com) ni teruja tengok income dia dengan Nuffnang dan Churp-churp boleh tengok jelah jadikan inspirasi heheee Inshaa Allah :)
"Please Pay Bloggers" kata Redmummy!! ketengahkan suara kami seorang Blogger! Terbaik kak!!


16 Jari Ohsem:

Mila Hilas said...

sy pon...bru cahsout 50ringgit hahaha

Akif Imtiyaz said...

Alhamdulillah rezeki ..Tahniah ya Shida

ros_reeza said...

tahniah dapat lagi CPUV.. tulah ada jugak tengok semalam earning Redmummy.. banyak tu :)

Normi Nieza said...

tahniah shida..:)

Azhafizah Md Nor said...

congrats shida dapat CPUV baru..wah banyak betul income RM kan..

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum... Shida,

mselim3 pun ada baca gak kisah nuffnang tak bayar earning blogger redmummy nie kat blog bro HH ... banyak tu kan. Blog otai memang earning meletop2..

mselim3

Aisya A. said...

tahniah kak shida

Azwar Syuhada said...

Ada juga baca caption RM, bahagianya hidup macam tuew..haha.. Tahniah kak shida dapat cpuv.. :)

YANG UNIQUE™ said...

bestnya tgk kak RM nya income @_@

Zana Hassan said...

Tahniah shida..

Nurul Faiz said...

tahniah shida. akak pon dapat cpuv tu. hihi

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah shida..byk dpt CPUV...

woww..kalaulah earning macam redmummy tu kan...bestnyeee.. :)

azizah :) said...

bestnya kalau dpt earning camtu.. terbaik la.. tahniah shida

Sukma Haron said...

tahniah yea...

Sya Mimie said...

Alhmdulillah.. Murah rezeki.. Hbatlah redmummy.. :)

nor nazliana said...

banyk juga tu 3ratus berapa lama kumpul tu ya..rezeki