Jodoh | Dunia sebenar Shida Jodoh

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 19 September 2014

Jodoh

Assalammualaikum, peace upon you.
Kalau baca ayat di atas ni shida pasti teringat sesuatu perkara iaitu Jodoh. Bagi shida jodoh  pertemuan, ajal maut dan susah senang semua ditentukan oleh Allah swt. Jadi urusan jodoh tak perlulah shida bimbangkan lagi. Jika ia benar sudah diatur maka adalah jalan untuk itu, jika disebaliknya kita baca balik ayat diatas mungkin ada sesuatu hal yang Allah mahu kita mengerti atau fahami :) selalu think positive :) be positive dan segalanya positive Inshaa Allah semua perkara baik-baik belaka :)
agaknya korang perasan tak? ini bukan entri pertama shida buat entri soal jodoh kan, adehhhh.. moga Allah panjangkan jodoh kami ni ..Amin :)


23 Jari Ohsem:

siti zawiah said...

betul tu..

Mrs Velentine said...

jodoh pertemuan di tangan Tuhan..Opps cerita pasal jodoh tiba2 shida..hihi

Siti Rohaida Yusof said...

fikir yang baik-baik je perancangan dari Allah swt tu..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida, semoga panjang jodoh kalian berdua. amin ~~~

ewanthology said...

semua manusia ada bahagian masing masing

Lynn Damya said...

Salam, wahhh~ ehem2..semoga berkekalan shida dan si dia dunia dan akhirat..aminnn~

Sally Yatiey said...

Betul2..

Norhasniza Khalid said...

sabar itu indah...

Rosmiza Ali said...

Kalau sudah tertulis jodoh kita sejak azali, In Shaa Allah ia akan datang sendiri bila tiba waktunya.. ^^,
Rosmiza Ali Official Blog™

Diana Rashid said...

susah nak cakap bila sampai bab jodoh ni sebab kadang2 kita dah buat yang terbaik tapi bila Allah kata ada yang lebih baik ,kita kena la terima..semoga jodoh kita semua berkekalan selamanya,...

DUNIA sesawangku said...

Dah lama tak melawat.. Haha :)

noratini jaminon said...

betul tu kak, Allah ganti dengan yang lebih baik kan :)

azizah :) said...

semuanya perancangan Allah shida.. ada jodoh inshaaAllah akan di percepatkan..

Azwar Syuhada said...

Betul. Kalau dah jodoh tak kemana.. :)


p/s: Kak shida join ni.. :)

http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/09/giveaway-kombinasi-3-orang-blogger.html

Azhafizah Md Nor said...

Kalau dah jodoh tak kemana..cuma masanya cepat atau lambat

Akif Imtiyaz said...

Jodoh itu rahsia Allah...Allah dah tetapkan siapa jodoh kita..

Nadia Johari said...

yup betul tu..setiap pasangan dah ade jodoh masing-masing..sentiasa bersabr dan berusaha dalam memilih pasangan

deno said...

Betul sis sebab jodoh tu rahsia Allah :')

Kiz MySelf said...

Beri apa yg perlu supaya kita tidak kufur tapi bersyukur

Mardiah Diana said...

Setuju sangat tu dik Shida...jodoh rahsia Allah..kita hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan..

ros_reeza said...

betul tu..

Sya Mimie said...

Hnya Allah yang maha mengetahui..

Sukma Haron said...

nice sharing