Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Friday, 19 September 2014

Jodoh

Assalammualaikum, peace upon you.
Kalau baca ayat di atas ni shida pasti teringat sesuatu perkara iaitu Jodoh. Bagi shida jodoh  pertemuan, ajal maut dan susah senang semua ditentukan oleh Allah swt. Jadi urusan jodoh tak perlulah shida bimbangkan lagi. Jika ia benar sudah diatur maka adalah jalan untuk itu, jika disebaliknya kita baca balik ayat diatas mungkin ada sesuatu hal yang Allah mahu kita mengerti atau fahami :) selalu think positive :) be positive dan segalanya positive Inshaa Allah semua perkara baik-baik belaka :)
agaknya korang perasan tak? ini bukan entri pertama shida buat entri soal jodoh kan, adehhhh.. moga Allah panjangkan jodoh kami ni ..Amin :)


23 comments:

  1. jodoh pertemuan di tangan Tuhan..Opps cerita pasal jodoh tiba2 shida..hihi

    ReplyDelete
  2. fikir yang baik-baik je perancangan dari Allah swt tu..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum shida, semoga panjang jodoh kalian berdua. amin ~~~

    ReplyDelete
  4. semua manusia ada bahagian masing masing

    ReplyDelete
  5. Salam, wahhh~ ehem2..semoga berkekalan shida dan si dia dunia dan akhirat..aminnn~

    ReplyDelete
  6. Kalau sudah tertulis jodoh kita sejak azali, In Shaa Allah ia akan datang sendiri bila tiba waktunya.. ^^,
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  7. susah nak cakap bila sampai bab jodoh ni sebab kadang2 kita dah buat yang terbaik tapi bila Allah kata ada yang lebih baik ,kita kena la terima..semoga jodoh kita semua berkekalan selamanya,...

    ReplyDelete
  8. betul tu kak, Allah ganti dengan yang lebih baik kan :)

    ReplyDelete
  9. semuanya perancangan Allah shida.. ada jodoh inshaaAllah akan di percepatkan..

    ReplyDelete
  10. Betul. Kalau dah jodoh tak kemana.. :)


    p/s: Kak shida join ni.. :)

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/09/giveaway-kombinasi-3-orang-blogger.html

    ReplyDelete
  11. Kalau dah jodoh tak kemana..cuma masanya cepat atau lambat

    ReplyDelete
  12. Jodoh itu rahsia Allah...Allah dah tetapkan siapa jodoh kita..

    ReplyDelete
  13. yup betul tu..setiap pasangan dah ade jodoh masing-masing..sentiasa bersabr dan berusaha dalam memilih pasangan

    ReplyDelete
  14. Betul sis sebab jodoh tu rahsia Allah :')

    ReplyDelete
  15. Beri apa yg perlu supaya kita tidak kufur tapi bersyukur

    ReplyDelete
  16. Setuju sangat tu dik Shida...jodoh rahsia Allah..kita hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan..

    ReplyDelete
  17. Hnya Allah yang maha mengetahui..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.