Kelebihan Minum Air Masak Sebelum Tidur dan Bangun Tidur | Dunia sebenar Shida Kelebihan Minum Air Masak Sebelum Tidur dan Bangun Tidur

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 28 September 2014

Kelebihan Minum Air Masak Sebelum Tidur dan Bangun Tidur

Assalammualaikum, peace upon you.
maaf gambar lari tajuk ya hehee ^_^ 

Kelebihan Minum Air Masak Sebelum Tidur dan Bangun Tidur

Minum Sebelum Tidur segelas air masak dapat mengelakkan serangan jantung dan strok.
Minum Bangun Tidur 2 gelas air masak bagi mengaktifkan organ dalaman.



21 Jari Ohsem:

TunSha Ayunie said...

air masak la paling bestttt bila dapat minum....

deno said...

Thanks for fa tips kak shida :)

Diana Rashid said...

akak emmang selalu minum sebelum dan selepas tidur..tapi tak tahu pulak ada kebaikan nya...padahal akak minum sebabba malas nak bangun malam minum lagi..hahahha

azizah :) said...

bagus minum air masak ni.. banyak kelebihan tapi ramai juga susah nak minum kan shida

Kiz MySelf said...

Sehari 2 liter air masak den minum..

nuyui a.k.a miss YUI said...

skg yui cuba amalkan..hihi

Mardiah Diana said...

Akak pun suka minum air putih ni..sebb baik untuk kesihatan kita...

wanyob.com said...

Saya sehari mahu tiga botol air minum .

LiLy @ MaMaQiStInA said...

air masak memang bagus untuk kesihatan..akak banyak minum air masak.. tapi kuat jugak minum minuman manis ni..hmmm..patut dielakkan.. :)

Lynn Damya said...

Salam betul! Mmg amalkan hari2 :) hehe

miminadam said...

baru tahu. tenkiu kak shida ;)

Azwar Syuhada said...

Thanks for sharing kak shida! Memang betul pun, :)

Akif Imtiyaz said...

Anak2 Kak Lya mmg selalu minum banyak air masak kat umah ..

Akif Imtiyaz said...

Diaorg tak dibekalkan air manis kat sekolah tapi kak lya bagi diaorg bekal air masak ..

ros_reeza said...

comel je budak tu :)

Normi Nieza said...

good sharing..

Azhafizah Md Nor said...

kadang kadang terlupa minum air masak..huhu

Zana Hassan said...

Nice sharing..
Air masak mmg bagus untuk kesihatan..^_^

Sya Mimie said...

Sejak dlm pntng ni, air masak sebotol disediakan tepi bntal. Pntng bngun je msti nak minum.. Dhga sesangat..

nor nazliana said...

bila bangun seteguk air masak sebelum basuh muka awet muda taw

Sukma Haron said...

selalu amalkan