Wordless Wednesday | Macam ni pun boleh ke?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Macam ni pun boleh ke??

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 10 September 2014

Wordless Wednesday | Macam ni pun boleh ke??

Assalammualaikum, peace upon you.
macam ni pun boleh ke??


25 Jari Ohsem:

Asha Lya said...

Hahaha pelik mcm2 ada

Unknown said...

Tahan kebosanan yg melampau kot depa masa tu..

mila said...

mula2 bce tu mmg rsa nk tergelak tp ble pk blk, x baik nye dorg buat gni..menyusahkan byk pihak..ad kemudahan tp dipermainkn plak..aduhai manusia ni

Cik Nor said...

haha..mcm2..:)

mama3farhanah.blogspot said...

Hehehe...keja orang takdak keja.

Zinnia Z A said...

Pun boleh ... Hahaha .. Nakal diorg nih ..

Cik Rose said...

sabar je Maybank melayan. hihi..
p/s: tq. Ros dah terima hadiah semalam :)

Unknown said...

Kesian Maybank ;D hehe

Ibu Lala said...

Zaman skrg macam macam boleh.

Ibu Ainul,Alif,Aisy & Afiq said...

sabar jer la..kalau semakin layan semakin menjadi ..hihii:)

Fatimah Nabila said...

diorg ni memain betul..nnti klau ada yg btul2 masalah, maybank xlayan bru tau..

Mardiah Diana said...

Kisahan pihak Bank...terpaksa melayan kerenah yg kadang tak masuk akal....

Anonymous said...

Letih mybank tu nak melayan, jawabnya diam jelah!

Diana Rashid said...

kesian cik mybank ni.selalu diperkotak katik kan..heheh

Azhafizah MN said...

ni namanya orang bagi betis nak peha..tak pepasal maybank kena troll kan..

Anak IbuAyah said...

haha nakal betul budak2 zaman sekarang ni, sabar jelah..

Unknown said...

adehhh lucu betul..hee

kisah si dairy said...

hahaha..orang macam nie pun ada kan

nuyui a.k.a miss YUI said...

xde keje..huhuh

kizmyself said...

Hahaha...sengal...haha..x tahan nak gelak

Azwar Syuhada said...

macam2 perangai sekarang..

Syamimi Saad said...

haha.. mengarut2 je kan..

Nadia Johari said...

kesian orang yang jaga ni..kene layan karenah orang yang ntah ape2..hahaa

Lya Akif Imtiyaz said...

Kesian kat pihak yang kena menjawap huhuhu

Lya Akif Imtiyaz said...

Kita sakit hati tak kalau org mainkan kita