Wordless Wednesday | Macam ni pun boleh ke?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Macam ni pun boleh ke??

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 10 September 2014

Wordless Wednesday | Macam ni pun boleh ke??

Assalammualaikum, peace upon you.
macam ni pun boleh ke??


25 Jari Ohsem:

Asha Lya said...

Hahaha pelik mcm2 ada

Sofu Hashim said...

Tahan kebosanan yg melampau kot depa masa tu..

Mila Hilas said...

mula2 bce tu mmg rsa nk tergelak tp ble pk blk, x baik nye dorg buat gni..menyusahkan byk pihak..ad kemudahan tp dipermainkn plak..aduhai manusia ni

Normi Nieza said...

haha..mcm2..:)

mama 3farhanah said...

Hehehe...keja orang takdak keja.

Zinnia Z A Shaklee said...

Pun boleh ... Hahaha .. Nakal diorg nih ..

ros_reeza said...

sabar je Maybank melayan. hihi..
p/s: tq. Ros dah terima hadiah semalam :)

Sally Yatiey said...

Kesian Maybank ;D hehe

Ibu Lala said...

Zaman skrg macam macam boleh.

nor nazliana said...

sabar jer la..kalau semakin layan semakin menjadi ..hihii:)

timm bill said...

diorg ni memain betul..nnti klau ada yg btul2 masalah, maybank xlayan bru tau..

Mardiah Diana said...

Kisahan pihak Bank...terpaksa melayan kerenah yg kadang tak masuk akal....

Azieera TajulRahim said...

Letih mybank tu nak melayan, jawabnya diam jelah!

Diana Rashid said...

kesian cik mybank ni.selalu diperkotak katik kan..heheh

Azhafizah Md Nor said...

ni namanya orang bagi betis nak peha..tak pepasal maybank kena troll kan..

nur as said...

haha nakal betul budak2 zaman sekarang ni, sabar jelah..

azizah :) said...

adehhh lucu betul..hee

Siti Rohaida Yusof said...

hahaha..orang macam nie pun ada kan

nuyui a.k.a miss YUI said...

xde keje..huhuh

Kiz MySelf said...

Hahaha...sengal...haha..x tahan nak gelak

Azwar Syuhada said...

macam2 perangai sekarang..

Sya Mimie said...

haha.. mengarut2 je kan..

Nadia Johari said...

kesian orang yang jaga ni..kene layan karenah orang yang ntah ape2..hahaa

Akif Imtiyaz said...

Kesian kat pihak yang kena menjawap huhuhu

Akif Imtiyaz said...

Kita sakit hati tak kalau org mainkan kita