Doa Untuk Orang Yang Sakit | Doa-doa Harian | Dunia sebenar Shida Doa Untuk Orang Yang Sakit | Doa-doa Harian

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 31 October 2014

Doa Untuk Orang Yang Sakit | Doa-doa Harian

Assalammualaikum, peace upon you.
 
Doa Untuk Orang Yang Sakit | Doa-doa Harian
Baru-baru ni shida ada melawat kawan baik mak sakit dekat rumah dia. Kesian lah shida tengok sampai dia nak bercakap pun tak boleh, mak kata dia kena strok. Sakit strok tu teruk juga kan sebab boleh buat lumpuh. Shida mampu berdoa yang baik-baik jerlah untuk kesihatan makcik Ani. Shida melawat dia pun sebab masa mak shida sakit kan makcik Ani tu pun kerap datang rumah melawat mak tanya khabar, buat bubur untuk mak apa semua. Seronok tengok mak dapat kawan yang prihatin dan baik macam tu. Harap-harap makcik Ani cepat sembuh dan sihat seperti selalu amin. Kawan-kawan jangan lupa doakan sama ya.


11 Jari Ohsem:

Yan Ty said...

Thank for the info sis.

Lynn Damya said...

Salam, alahai kesian makcik tu, semoga sembuh lah insyaAllah..thanx sharing doa ini :D

siti zawiah said...

kesiannya mak cik tu..tq kak shida sebab share doa ni..

Diana Rashid said...

semoga dia kembali sihat semula..

ziezah.com said...

moga makcik tu cepat sihat...

Azhafizah Md Nor said...

semoga kawan mak shida kembali sembuh

Sally Yatiey said...

Nice sharing..

Rosmiza Ali said...

Amin.. Doakan agar kesihatan akak juga bertambah baik lepas ni ye.. Huhu..
Rosmiza Ali Official Blog™

Maria Firdz said...

Nice sharing shida...

hidayu ayumie said...

Semoga kwn baik mak shida cpt sembuh
And thanx for sharing

CXopportunities said...

strok boleh baik tp kena usaha. InShaaAllah kita doakan ntk beliau. mudahan sembuh amin