Hadiah dari Blogger Sharina | Menang Giveaway dari Blogger Fatin Diana | Dunia sebenar Shida Hadiah dari Blogger Sharina | Menang Giveaway dari Blogger Fatin Diana

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 13 October 2014

Hadiah dari Blogger Sharina | Menang Giveaway dari Blogger Fatin Diana

Assalammualaikum, peace upon you.
Hadiah dari Blogger Sharina | Menang Giveaway dari Blogger Fatin Diana | nampak dompet comel lote tu? shida dapat dari Blogger Sharina sebab menang dalam Giveaway anjuran Blogger Fatin Diana, rasanya shida dah lama tak menang dari mana-mana Giveaway alhamdulillah tersangkut juga ^_^ selalu pun yang naik semua nombor sipi-sipi je hehee :D Boleh lah masuk dalam peti simpanan hadiah dari Bloggers kan. Shida ada satu peti khas shida simpan semuanya disana. Memang pemberian berbentuk barangan shida tak pernah pakai lama-lama, kadang-kadang tu pakai kejap lepas tu simpan bukan apa sayang kot hehee :) ada yang tak pakai pun ada terus simpan je, ini je lah kenangan yang ada ketika hari tua nanti kan :) Inshaa Allah moga murah rezeki lagi menang lagi mana-mana Giveaway yang shida join hehee amin :)


28 Jari Ohsem:

Cik Kumbang said...

Alhamdulillah tahniah2
Cantik n sweet je hadiahnya (^_^)
Yup btl,kenangan.bole tnjuk kat anak cucu nnt hehe

Akif Imtiyaz said...

Wahhh ..Tahniah Shida

Akif Imtiyaz said...

Kak Lya pulak kebanyakan yang Kak Lya dapat Insyirah yang tolong simpan hehehhee

hidayu ayumie said...

tahniah shida

Maria Firdz said...

tahniah shida...

Azhafizah Md Nor said...

cantik purse comel tu..warna biru macam blog Shida..congrats shida

zaza zehra said...

tahniah shida...seronok tau dpt2 hadiah mcm ni...simpan..nti tua2 esok kan.teringt balik time2 muda..mcm2 menang..hehehehe

nor nazliana said...

cantiknyerrr

Diana Rashid said...

Tahniah shida.,..

cci said...

wah.. tahniah... lama x singgah sini... hermmm...

Lynn Damya said...

Salam, wah cantik tu pursenya..mmg bertuah Shida, congratez :D

siti zawiah said...

cantik..tahniah.. :)

azizah :) said...

pehh best dapat purse! tahniah shida... tambah lg koleksi purse.hehe

Azwar Syuhada said...

Tahniah kak Shida.. :)

Normi Nieza said...

tahniah shida..:)

Asha Lya said...

Tahniah Kak wahhh comelnya

Sally Yatiey said...

Tahniah kak ;)

Sally Yatiey said...

Cantik hadiah tersebut ;)

Siti Rohaida Yusof said...

tahniah shida..cantik

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah rezeki..

hidayu ayumie said...

Tahniah shida
Murah rezeki

Rosmiza Ali said...

Tahniah kepada yang tersenarai! Kite kat rank ke-27.. Huhu..
Rosmiza Ali Official Blog™

caliph shuriken said...

congratz, shida ^^

sjak bz dgn keje sy dh x sempat nk join mana2 GA mcm dulu2, huh...

Sya Mimie said...

asslmkm shida..
tahniah.. murah rezeki awak ye.. :)

Sukma Haron said...

tahniah Shida

Akif Imtiyaz said...

Kiutnyer

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel jer dompet tu..Tahniah Shida.. ^_^

Nurul Faiz said...

tahniah shida. murah rezeki :)