Gambar-gambar dalam handphone seorang AYAH | Wordless Wednesday | Dunia sebenar Shida Gambar-gambar dalam handphone seorang AYAH | Wordless Wednesday

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 17 December 2014

Gambar-gambar dalam handphone seorang AYAH | Wordless Wednesday

Assalammualaikum, peace upon you.
rasanya handphone mak mak pun macam ni kan?? hehee..


click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

25 Jari Ohsem:

Nadia Johari said...

hehehe...yeke..kite tengok nanti

Unknown said...

betul betul.hihihi

Azhafizah MN said...

gambar kat handphone ibu pun macam ni juga kan :)

IntaNBerliaN said...

gambar ni bkn setakat hp abah n ibu tapi siap ke tel atok pun penuh dgn gambar cucu... heheh

Cik Nor said...

terbaik..:)

Mimin Adam said...

kadang2 yg memenuhkan dalam galeri tuu anak2 lahh yg buat. huhuhu. siap rakaman lagi tuu

Diana Rashid said...

hahah..enpos suami akak gitu la..muka akak langsung tak de..:p

Mummy Hana said...

hehehe...bukan ayah je..ibu pon sama..macam saya dulu pic camera hp ntah gambor apa je..skang penuh ngan gambor anak..hehehe

Mila Ahmad said...

kalau ayah mila gambar cucu dia je penuh hahaha...

nuyui a.k.a miss YUI said...

Msg2 xde gitu sbb hp xcggh mana

Aqilah Azmi said...

ahahahaha abah qila nape tak sweet cemni eh haahhahahahah.

Umi ye kot. Abah tak haahhahahha. Dia penuh gmbr whasap gituuu ekeke

Unknown said...

bukan takat ayah je shida.. mak,atok,nenek,makcik semua ada gambar anak ni..hehhe

Ibu Ainul,Alif,Aisy & Afiq said...

betul tu shida boh pic anak ja..

Syamimi Saad said...

Btul. Fon kita pnuh gmbr zahra. Kdng tu goyang pun mlas nk buang. Syng.. Hihi

Syamimi Saad said...

Klau gmbr ank penuh xpe.. Jgn gmbr lain yng m'dtng kn kemarahan udoh le.. Hihi

Pinangso Loro said...

mak lain... semua gambar tudung... hahahaha

Maria Firdz said...

Hehe... Tapi suami sy byk simpan gmbr kete dia kot.. Hehhe

I am LZ said...

Selain gambar anak, saya suka ambil gambar makanan.. Hihihihi

Ibu Ainul,Alif,Aisy & Afiq said...

gambar anak best

Sukma said...

betul tu...banyak gambar anak...

adianiez AIDA said...

Asben aida tetap mcm dulu.
masih x pamer gambo anak2 or wife nyer ni hah...
more to gambar nature hu hu hu... sedih i!

Unknown said...

Betul tu! ;D hehe

Tengkubutang said...

wahh sweeett kan

caliph shuriken said...

sy pnah update cmni kt wc, hikk...

Unknown said...

Sweet betul