Gambar-gambar dalam handphone seorang AYAH | Wordless Wednesday | Dunia sebenar Shida Gambar-gambar dalam handphone seorang AYAH | Wordless Wednesday

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 17 December 2014

Gambar-gambar dalam handphone seorang AYAH | Wordless Wednesday

Assalammualaikum, peace upon you.
rasanya handphone mak mak pun macam ni kan?? hehee..


25 Jari Ohsem:

Nadia Johari said...

hehehe...yeke..kite tengok nanti

Ija Rased said...

betul betul.hihihi

Azhafizah Md Nor said...

gambar kat handphone ibu pun macam ni juga kan :)

IntaNBerliaN said...

gambar ni bkn setakat hp abah n ibu tapi siap ke tel atok pun penuh dgn gambar cucu... heheh

Normi Nieza said...

terbaik..:)

miminadam said...

kadang2 yg memenuhkan dalam galeri tuu anak2 lahh yg buat. huhuhu. siap rakaman lagi tuu

Diana Rashid said...

hahah..enpos suami akak gitu la..muka akak langsung tak de..:p

Mummy Hana said...

hehehe...bukan ayah je..ibu pon sama..macam saya dulu pic camera hp ntah gambor apa je..skang penuh ngan gambor anak..hehehe

Mila Ahmad said...

kalau ayah mila gambar cucu dia je penuh hahaha...

nuyui a.k.a miss YUI said...

Msg2 xde gitu sbb hp xcggh mana

Aqilah Azmi said...

ahahahaha abah qila nape tak sweet cemni eh haahhahahahah.

Umi ye kot. Abah tak haahhahahha. Dia penuh gmbr whasap gituuu ekeke

ziezah.com said...

bukan takat ayah je shida.. mak,atok,nenek,makcik semua ada gambar anak ni..hehhe

nor nazliana said...

betul tu shida boh pic anak ja..

Sya Mimie said...

Btul. Fon kita pnuh gmbr zahra. Kdng tu goyang pun mlas nk buang. Syng.. Hihi

Sya Mimie said...

Klau gmbr ank penuh xpe.. Jgn gmbr lain yng m'dtng kn kemarahan udoh le.. Hihi

Najib Ariyan said...

mak lain... semua gambar tudung... hahahaha

Maria Firdz said...

Hehe... Tapi suami sy byk simpan gmbr kete dia kot.. Hehhe

LZ - The Blog Owner said...

Selain gambar anak, saya suka ambil gambar makanan.. Hihihihi

nor nazliana said...

gambar anak best

Sukma Haron said...

betul tu...banyak gambar anak...

adianiez AIDA said...

Asben aida tetap mcm dulu.
masih x pamer gambo anak2 or wife nyer ni hah...
more to gambar nature hu hu hu... sedih i!

Sally Yatiey said...

Betul tu! ;D hehe

tenku butang said...

wahh sweeett kan

caliph shuriken said...

sy pnah update cmni kt wc, hikk...

Miela Asmila said...

Sweet betul