Maafkan saya untuk kali ini.... | Dunia sebenar Shida Maafkan saya untuk kali ini....

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 10 December 2014

Maafkan saya untuk kali ini....

Assalammualaikum, peace upon you.
Maafkan saya untuk kali ini...maafkan sebab biar blog tak berupdate huhuu :( serius shida betul-betul sibuk kali ni, rasa dah hampir sebulan shida biar blog ni. sedihnya :( memang sedih tapi apa kan daya tak ada kudrat lagi nak berblog sekarang ni. Inshaa Allah dah stabil shida kembali berblog ya tu pun tak tahu lah ada yang masih ingat blog biru ni huuwaaaa... Shida update pun ikut mana sempat je. Maaf juga tak sempat nak singgah blog korang macam dulu-dulu, inshaa allah semua tu akan shida balas lepas dah tak sibuk nanti ya. Rindunya nak berblog tapi selalu penat tahu-tahu nak tidur dah. Kali ni kerja lebih mencabar sampai shida rasa keletihan teramat-amat huhuu. Inshaa Allah ahad nanti shida cuti shida update banyak sikit ya. sorry sorry sorry korang :')


19 Jari Ohsem:

TunSha Ayunie said...

take ur time kak shida :)

Sally Yatiey said...

Ada masa lapang nanti kita BW! ;D

Akif Imtiyaz said...

Waaa busy betul Shida ..Takpe Shida kena ambik sikit masa UPDATE nanti bersawang la pulak blog Shida ni ..Sayang la kan .. Apa kata ambik penulis sambilan jaga sementara Shida sibuk hehehe

Fuza Musa said...

kita tetap singgah :)

Nadia Johari said...

takpe shida..buat mana yang penting dulu

Normi Nieza said...

miss u shida..:)

Diana Rashid said...

sentiasa ingat blog biru ni..:)

izzeyda said...

tak pe shida, utamakan yang penting dulu ya..

Glory jane said...

salam...
ha itu lah... Tertanya-tanya juga kenapa blog Shida sepi je sejak dua menjak ni...
tak apa lah, kami faham, sibuk sikit sekarang...

nuyui a.k.a miss YUI said...

Takpe shida..
take ur time

ziezah.com said...

takpe shida.. kerja cari rezeki tu lg penting..

kami sentiasa ada di sini tggu update dr shida :)

miss u!!

Aqilah Azmi said...

Kenapa kak shida kenapa!!! :(((
Hehehehe update lah blog!
qila winduwww niii wiwiwi

nor nazliana said...

take time untuk berBW

Azhafizah Md Nor said...

masih setia di sini shida..takpe lepas ni pulun habis berblog okay :)

nor nazliana said...

rehatkan diri penting lg dari berblog all the best ya..

Sya Mimie said...

Asslmkm shida. Xpe.. Ambik msa kumpul bhan dlu. Nti ada cuti buat entry skligus dan jadual kn.. ;)

Sya Mimie said...

Asslmkm shida. Xpe.. Ambik msa kumpul bhan dlu. Nti ada cuti buat entry skligus dan jadual kn.. ;)

Sukma Haron said...

sama ler dengan akak banyak blog yg nak terjah tapi masa dan waktu yg tak mengizinkan....blog pulak dah berabuk....huhu

tenku butang said...

blog shida still mantop walau bior berapa lama pun.. heee