Nampak real kan?? | Wordless Wednesday | Dunia sebenar Shida Nampak real kan?? | Wordless Wednesday

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 27 May 2015

Nampak real kan?? | Wordless Wednesday

Assalammualaikum, peace upon you.
ada ke yang sanggup buat kerja macam ni?? kerja ni semua mesin yang buat sekarang huhuuu..

18 Jari Ohsem:

Siti Rohaida Yusof said...

uishh..dasyat..

Normi Nieza said...

xde yang sanggup kot zaman sekarang..:)

Murniwati Awang said...

terima kasih juga pada perkembangan teknologi maju..memudahkan kerja kita..

mOoN IzzaN said...

tetiba rasa nak intai mesin2 kat luar tu.. ahahah

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu jenuh kalau keja gitu..

Fatin Liyana said...

tak sanggup rasanya. terima kasih kepada teknologi, sebab ia banyak memudahkan kerja seharian manusia :)

Akif Imtiyaz said...

Hehehe kalau laa btul2 ada camni ..haru jugak jadiknyerr.

azizah green line said...

setuju ni..nasib la teknologi canggih memudahkan kerja2 kita

Diana Rashid said...

macam betul je..

Diana Rashid said...

Shida..Keychain dan Fm dah sampai..terima kasih ye..

Azhafizah Md Nor said...

mesin vs manusia ni :)

Afidah Azmi said...

sebenarnya kita harus hargai terknologi kan..walaupun kadang2 ada gak yg menyusahkan..

adianiez AIDA said...

ha ha ha :)
lawak but amazing sape yg buat gambar tu.
kalau la ada gitu, berpeluh giler dok dlm mesin2 tu ha haha...

Cikk Mimin said...

Mimin pun inagine mcm ni. Huhu

izzeyda said...

kalau betul, tak sanggup rasanya.. yup sekarang banyak mesin di sekeliling kita..

Akif Imtiyaz said...

Klau laa ada saper laa yg sanggup ya

caliph shuriken said...

gaji mesti mahal klau keje cmni kn, hikk...

sya mimie said...

Uuiii.. Aii.. Klau ada kje cmni, brpa agknya gji dorang kn. Hee