Nampak real kan?? | Wordless Wednesday | Dunia sebenar Shida Nampak real kan?? | Wordless Wednesday

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 27 May 2015

Nampak real kan?? | Wordless Wednesday

Assalammualaikum, peace upon you.
ada ke yang sanggup buat kerja macam ni?? kerja ni semua mesin yang buat sekarang huhuuu..

click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

18 Jari Ohsem:

kisah si dairy said...

uishh..dasyat..

Cik Nor said...

xde yang sanggup kot zaman sekarang..:)

Murni Alysa said...

terima kasih juga pada perkembangan teknologi maju..memudahkan kerja kita..

Munirah Izzan said...

tetiba rasa nak intai mesin2 kat luar tu.. ahahah

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu jenuh kalau keja gitu..

Fatin Liyana said...

tak sanggup rasanya. terima kasih kepada teknologi, sebab ia banyak memudahkan kerja seharian manusia :)

Lya Akif Imtiyaz said...

Hehehe kalau laa btul2 ada camni ..haru jugak jadiknyerr.

Unknown said...

setuju ni..nasib la teknologi canggih memudahkan kerja2 kita

Diana Rashid said...

macam betul je..

Diana Rashid said...

Shida..Keychain dan Fm dah sampai..terima kasih ye..

Azhafizah MN said...

mesin vs manusia ni :)

Anonymous said...

sebenarnya kita harus hargai terknologi kan..walaupun kadang2 ada gak yg menyusahkan..

adianiez AIDA said...

ha ha ha :)
lawak but amazing sape yg buat gambar tu.
kalau la ada gitu, berpeluh giler dok dlm mesin2 tu ha haha...

Mimin Adam said...

Mimin pun inagine mcm ni. Huhu

izzeyda said...

kalau betul, tak sanggup rasanya.. yup sekarang banyak mesin di sekeliling kita..

Lya Akif Imtiyaz said...

Klau laa ada saper laa yg sanggup ya

caliph shuriken said...

gaji mesti mahal klau keje cmni kn, hikk...

Syamimi Saad said...

Uuiii.. Aii.. Klau ada kje cmni, brpa agknya gji dorang kn. Hee