Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Yang Mulia | Dunia sebenar Shida Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Yang Mulia

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 26 June 2015

Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Yang Mulia

Assalammualaikum, peace upon you.
Ucapan Salam Ramadhan shida kepada semua blogger, kawan-kawan, sahabat handai dan tak lupa kepada semua pembaca pengunjung setia Blog Dunia sebenar Shida :)(eh jap ada lagi ke pembaca setia dan pengunjung setia shida ni?, update pun macam chipsmore heheee..) Tahun ni kita dapat lagi bersama-sama menjalani ibadah berpuasa. Seperti biasa tahun ni puasa agak awal pertengahan tahun dan sememangnya semakin awal jadi shida rasa masa tu terlalu cepat dan pantas sehinggakan shida terkejar-kejar masa dengan kesibukkan urusan sendiri dan kerja shida. Pakej pula datang dengan musim panas, kejap-kejap hujan. So bulan puasa tahun ni tak ada yang nak tambah tolak seperti biasa cuma tahun ni nak kerap pergi solat tarawih macam tahun lepas pun ada azam macam ni, Alhamdulillah dapat pergi walau selang-selang hari, selalunya shida tak berpeluang nak pergi sebab kerja malam kan so tahun ni nak cari juga masa untuk pergi berjemaah tarawih bersama keluarga. Inshaa Allah dalam bulan yang Mulia ini moga kita mendapat lebih keberkatan darinya tapi jangan lah pula bulan Ramadhan je nak cari keberkatan bulan-bulan lain pun boleh, kalau hari-hari cari keberkatan hidup lagi Awesome! :) Shida nak share juga Niat Puasa Sebulan dan Doa Berbuka Puasa kepada semua mungkin ada yang lupa al-maklumla setahun sekali kan :)



10 Jari Ohsem:

Mar Mansor said...

selamat menjalani ibadah puasa

sue sue said...

Salam ramadhan! selamat berpuasa dear...


singgah blogwalking :)

Nab Arrose said...

salam ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa :-)

azizah green line said...

salam ramadan shida

adianiez AIDA said...

shida :)
selamat berbuka ptg nanti ye :)

Najmi Nawawi said...

selamat berpuasa kak :)

Akif Imtiyaz said...

Selamat berpuasa shida

YANG UNIQUE™ said...

sELAMAT Berpuasa dan salam ramadhan shida :)

hidayu ayumie said...

selamat berakhirnya bulan ramadhan kak shida
dan selamat menyambut hari raya aidilfitri buat akk dan sekeluarga

sya mimie said...

Rindunya dgn ramadhan..