Dunia sebenar Shida: September 2015

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 15 September 2015

MIKA Sakura White - Memutihkan kulit sehingga seluruh badan

Assalammualaikum, peace upon you.
MIKA Sakura White - Memutihkan kulit sehingga seluruh badan | MIKA Sakura White adalah salah satu produk bumiputra dari Procrowd Holdings Sdn.Bhd yang bakal memecah pasaran produk terlaris dengan suplimen yang boleh memutihkan kulit dengan hanya mengunyah tablet dari MIKA Sakura White. Suplimen ini 100% dari ekstrak semulajadi BUNGA SAKURA dan 100% tiada bahan kimia dan juga tiada kesan sampingan yang negetif. MIKA Sakura White diformulasi oleh doktor perubatan malaysia yang bertauliah dengan kepakaran teknologi korea. Ekstraknya antara agen anti penuaan terbaik dan yang paling berkesan, terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun dan Korea.

Kebaikan dan Fungsi Produk MIKA Sakura White :
  • Boleh Memutihkan Kulit Muka
  • Boleh Memutihkan Kulit Seluruh Badan
  • Boleh Menghilangkan Jerawat dan Parut Jerawat
  • Boleh Menghilangkan Jeragat
  • Boleh Menaikan Seri Muka
Sudah 2 minggu lebih shida mengambil suplimen dari MIKA Sakura White ini, memang cepat ia memberi kesan. Kulit muka tampak lebih cerah dari sebelumnya. Kecerahan tu boleh nampak sebab shida kulit muka sawo matang orang kata tak putih tak gelap, sederhana saja. Kawan lah yang tegur nampak lain sikit. Jadi memang ternyatalah keberkesanan suplimen ni. Dah la mudah dibawa botol kecik je memang muat dalam handbag, mudah juga dimakan hanya dengan kunyah saja, rasa pun sedap!! berperisa anggur. Korang jangan risau tau ianya sesuai dengan semua jenis kulit wanita dan lelaki. Ia juga LULUS dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Muka tanpa mekap kedua-duanya, sebelum memang nampak kusam dan gelap kalau tak mekap tapi setelah menggunakan MIKA Sakura White kulit lebih cerah dari sebelum, tak mekap pun shida ok je tak ada masalah :) senyum lebar sat ^_^ Cara pengambilan pun mudah, sehari boleh sebiji atau dua biji sebelum makan. Biasanya shida ambil sebelum sarapan waktu pagi dan sebelum tidur. Hasilnya memang seawal 3 hari sudah memberi kesan yang positif :) Bagi yang berminat dan mahu mencuba MIKA Sakura White ini boleh dapatkan segera supaya menjadi 200 pelanggan terawal dengan PROMOSI HEBAT dari Procrowd Holdings Sdn.Bhd. Hubungi segera!! cepat 200 terawal sahaja!! 

WhatsApp: 013 2037799 Sis Ara