BANTAL LEYNA FAVOURITE BY FLENAZ COLLECTION | Dunia sebenar Shida BANTAL LEYNA FAVOURITE BY FLENAZ COLLECTION

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 10 April 2019

BANTAL LEYNA FAVOURITE BY FLENAZ COLLECTION

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera
BANTAL LEYNA | BANTAL GEBU DAN TAHAN LAMA | Kenapa shida kata bantal dia gebu? sebab bila buka je dari plastik terus naik gebu bantal dia. Shida sendiri dah pakai sebulan lebih masih gebu komee, geram pula dengan bantal sendiri..hahaa Sejak ada bantal leyna yang gebu ni, sakit leher pun dah tak ada, tidur pun senang dan selesa bila letak kepala. Sebabnya bantal lena walau gebu dan lembut bila letak kepala dia tak tenggelam tau! elok terletak je shida sukee sangat ^_^

HARGA SEBIJI BANTAL RM 39.00 - SEMENANJUNG
HARGA SEBIJI BANTAL RM 49.00 - SABAH/SARAWAK

PROMOSI 4 BIJI BANTAL RM 150 - SEMENANJUNG SAHAJA
SUDAH JIMAT RM 6.00

UNTUK POSTAGE  1 - 2 BIJI BANTAL RM 10 - 18.00
UNTUK POSTAGE  3 - 4 BIJI BANTAL RM 18 - 24.00

Mana yang berdekatan shida boleh delivery jimat kos pos, kawasan yang shida cover setakat ini TAIPING - BERUAS - MANJUNG sahaja. Bergantung juga kepada kuantiti kalau lebih dari 10 biji kemungkinan IPOH pun shida boleh delivery. Mana yang duduk jauh-jauh tu sama ada pos atau shida cari ejen yang boleh delivery untuk korang, takada masalah pun!

KEUNIKAN BANTAL LEYNA : 😉😉
✔ Kualiti yang terbaik - tahan lama
✔ Terdapat piping tepi bantal yang dijahit kemas
✔ Isian bantal yang menggunakan polyester yang bermutu tinggi
✔ Ringan dan mudah dibawa kemana-mana
✔ Bantal boleh dicuci dan bantal tak kan keras selepas dicuci
✔ Buatan Malaysia 100%  🇲🇾 


WAJIB DAPATKAN BANTAL LEYNA SEBAGAI TEMAN TIDUR ANDA 😴😴
✔ Tak perlu rungsing bantal berbau
✔ Tak perlu marah anak tumpahkan air pada bantal
✔ Tak perlu risau lagi pada Air liur yg meleleh ketika tidur
✔ Tak perlu berbelanja lebih untuk dapatkan bantal semewah Leyna


INFO LANJUT YANG MENARIK WAJIB ANDA BACA :
 🌸 My Leyna Journey | Bantal Leyna Pilihan No.1 Malaysia
 🌸 Kenapa Bantal Leyna Menjadi Pilihan & Patut Ada Dalam Setiap Rumah 
 🌸 Bantal Leyna Gebu dan Tahan Lama 
 🌸 Bantal Leyna Boleh Basuh 
 🌸 Testimoni Bantal Leyna 
 🌸 Jadikan Bantal Leyna sebagai "hadiah" dipelbagai Majlis
 🌸 Dropship Bantal Leyna diperlukan! whatsapp segera!



Berminat boleh whatsapp ↓↓↓
SHIDA EJEN BANTAL LEYNA
TAIPING-BERUAS-MANJUNG


0 Jari Ohsem: