KENAPA BANTAL LEYNA MENJADI PILIHAN DAN PATUT ADA DALAM SETIAP RUMAH? | Dunia sebenar Shida KENAPA BANTAL LEYNA MENJADI PILIHAN DAN PATUT ADA DALAM SETIAP RUMAH?

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Tuesday, 9 April 2019

KENAPA BANTAL LEYNA MENJADI PILIHAN DAN PATUT ADA DALAM SETIAP RUMAH?

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.
KENAPA BANTAL LEYNA MENJADI PILIHAN DAN PATUT ADA DALAM SETIAP RUMAH? rata-rata shida tengok bantal selalu orang tak begitu ambil peduli. Korang tahu tak Bantal juga penting dalam menjaga kesihatan kita ni, lagi-lagi berkaitan dengan kulit badan kita. Kulit yang berhampiran dengan bantal adalah kulit muka kita. Apa yang shida baca salah satu faktor punca jerawat dan kulit bermasalah adalah dari bantal yang kotor permukaannya. Walaupun Kita tukar sarung bantal tapi bantal asal disebalik sarung bantal tu yang main peranan penting.
Bantal kalau tak dijaga dengan betul akan berbau dan kotor. Bantal lama-lama yang tak pernah dibersihkan juga akan didatangi pepijat bantal. Betul-betul akan merosakkan kulit jika terkena serangan pepijat bantal ni. Hama-hama bantal juga boleh mengakibatkan alahan dan alergik kulit, bahaya tu korang! Jarang ada bantal yang boleh basuh sekarang ni kan? Apa kata korang tukar bantal korang dengan Bantal Leyna yang boleh basuh ni. Bukan basuh sarung yer..basuh bantal tu sendiri, masuk dalam mesin basuh tu cuci. Mudah tau dengan bantal leyna ni.
KENAPA BANTAL LEYNA PATUT ADA DALAM SETIAP RUMAH? sebabnya mak-mak sekalian tak perlu lagi risau dan malu dengan leyna mak-mak boleh cuci bantal ni masuk mesin basuh pastu jemur. Selepas basuhan berkali-kali pun bantal leyna takkan kempis atau tekstur bantal berubah. Ada yang kata semakin basuh semakin gebu mak-mak semua ^_^ alahaiii senangnya dalam hatikan. Kadang-kadang kita tak sedar time tidur tu air liur basi (agak busuk ye) meleleh terkena bantal. Ada juga yang mempunyai anak kecil tumpahkan air. Tak perlu lah rungsing basuh aje mak-mak semua haa..Boleh juga korang simpan untuk tetamu datang rumah nak tumpang tidur kan. Takla malu nak bagi bantal yang korang sendiri dah latam..tahu latam? lenjan tahu? hahahaaa ^_^ Berminat tak? Jika berminat boleh hubungi shida untuk order. Senang kata yang dekat boleh cod yang jauh bisa pos. Atau shida juga boleh arrange ejen terdekat korang untuk proses cod. Tarahal semua bisa diatur.

Berminat boleh whatsapp ↓↓↓
SHIDA EJEN BANTAL LEYNA
TAIPING-BERUAS-MANJUNG