Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Thursday, 19 November 2020

Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2 dan 3 | Slot Samarinda TV3

Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2 dan 3 | Slot Samarinda TV3
 
Anak-anak Sofia berlari mendapatkan Sofia di dapur. Sofia juga kelam kabut kerana mendengar suara Imran marah-marah. Dia ke ruang tamu. Imran sedang mengemas plastik pembungkus hadiah dalam keadaan panik dan trauma. Sofia menyapa lembut, bertanya mengapa balik awal. Imran marahkan kakaknya, tak kira dia balik lambat atau awal, Sofia tak sepatutnya membiarkan anaknya menyemakkan rumahnya. Sofia meminta maaf, Sofia memujuk meminta Imran naik ke biliknya dan biar dia mengemaskan sofa. Imran enggan, dia melakukannya dengan perasaan marah. 
 
Sofia terpaksa membiarkan. Anak-anaknya menjenguk, Sofia minta semua ke dapur semula senyap-senyap. Di rumah Hananiah, dia sedang kelam kabut mengemas pakaiannya dan pakaian Luqman lalu dimasukkan ke dalam beg. Hananiyah memberitahu Luqman mereka akan balik kampung ke rumah neneknya, Halimah. Bagaimanapun apabila Hananiyah keluar dari rumah, beberapa orang penarik kereta sedang mengambil keretanya. Hananiyah terkejut dan panik apabila keretanya dibawa pergi oleh mereka. Salah seorang lelaki membalingkan sampul surat kepadanya.

Beri Sedikit Waktu Episod 2
 

Beri Sedikit Waktu Episod 3



7 comments:

  1. marked sini, hope the video tak kena delete dlm masa terdekat ni.. sbb nak tgk tapi tadak masa lagi huhuh

    ReplyDelete
  2. Episode ke tiga semakin menarik ceritanya, kak ...

    ReplyDelete
  3. Kalau terlepas episode bolehla akk cari kat sini, hihi.

    ReplyDelete
  4. Makin menjadi jadi perangai farhan tu kan. Lepas ni bermula lah episod nia dan imran :)

    ReplyDelete
  5. TQ share kak..sy mmang xsempat nak tengok. Bila Ank dah tido si Ummi pun kena lah tido sekali, xsempat nak nengok drama jam 10 nih

    ReplyDelete
  6. belum berkesempatan lagi nk tengok cerita ni.. hope dapat la tengok online :-)

    ReplyDelete
  7. Adoi.. garangnya pakcik.. sian anak buah..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.